کد خبر: 279445
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
بازدید 771
پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به مناسبت عید فطر

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پیامی پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پیامی پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به جامعه فرهنگیان تبریک گفت.

در پیام مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان آمده است:

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت/ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

نسیم نویدبخش برکات الهی در عید سعید فطر ظهور می‌کند و درهای رحمت و غفران الهی بیش از هر زمان دیگر بر روی عابدان و بندگان او گشوده می‌شود و شوق رسیدن به سرچشمه زلال لم‌یزلی را در وجودمان قوت می‌بخشد. خوشا به حال آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است، راه سعادت و نیک‌بختی را پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند.

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات‌بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه‌داران در ماه مبارک رمضان، پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر، روز پیروزی بر خصم درون و همچنین حلول ماه شوال را محضر تمامی مؤمنین درگاه الهی به‌ویژه خانواده بزرگ کانون پرورش فکری اعم از پیشکسوتان، کارشناسان، مسئولان، مربیان و کارکنان متعهد و فرهیخته که صیام هر روز را به امید لحظات ملکوتی افطار و هر شامگاه را به سوق سیراب‌شدن از فیض سحرگاه به پایان رسانده‌اند، تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی، بهروزی و توفیق همگان را در راه پیروی از تعالیم آسمانی دین مبین اسلام مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =