کد خبر: 279459
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
بازدید 488
ویژه برنامه «کودک و محیط زیست»درکانون لرستان برگزارشد

همزمان باگرامیداشت هفته محیط زیست، مراسمی باحضورکودکان ونوجوانان عضومراکزفرهنگی هنری کانون با شعار«حذف آلودگی پلاستیک» در سالن نوجوان کانون شماره 3 خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان: به‌مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست که با شعار«حذف آلودگی پلاستیک» نام‌گذاری شده است، جشنواره «کودک و محیط زیست» امروز پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد در محل سالن نوجوان کانون شماره 3 خرم‌آباد برگزار شد.

در این جشنواره که با همکاری اداره‌کل حفاظت محیط زیست لرستان و کانون پرور فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار شد، مهرداد فتحی‌بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان انتخاب شعار «حذف آلودگی پلاستیک» برای هفته محیط زیست را با توجه به معضلاتی که ظروف و کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست به وجود آورده‌اند انتخابی هوشمندانه برشمرد.

دربخش بعدی برنامه محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان محیط زیست را امانتی در دست ما دانست وافزود: این امانت را باید صحیح وسالم به نسل های آینده انتقال دهیم.

محمدی به ظرفیت های مراکزکانون درخصوص ترویج «حذف آلودگی پلاستیک» اشاره کردوگفت: درمراکزکانون فعالیتی به نام استفاده ازمواد دوریختنی است که اعضا به وسیله این مواد، با راهنمایی مربیان کاردستی های متنوعی را می ساند.

درادامه برنامه اعضای کانون به اجرای دکلمه و قصه گویی با زبان فارسی و لُری ولکی با موضوع حفاظت ازمحیط زیست پرداختندو فریده شادابی مربی مسئول فرهنگی کانون شماره5خرم آباد با وسایل پلاستیکی و دورریختنی به آموزش ساخت کاردستی پرداخت و نکاتی نیزدرمورد استفاده بهینه از وسایل پلاستیکی و  دورریختنی بیان داشت.

ازدیگر برنامه های ویژه برنامه «کودک و محیط زیست» می توان به پخش فیلمی باعنوان زندگی مورچه ها و کلیپی با موضوع محیط زیست نام برد.

گفتنی است به همه اعضای شرکت کننده درمراسم هدایای فرهنگی اهدا شدوازمربیان مرکزشماره3 خرم آباد تقدیربه عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =