گسترش همکاری دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با کانون پرورش فکری

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان: تلاش‌های مربیان کانون برای تقویت وسعت دید کودکان به زندگی و حس مسئولیت‌پذیری آنان قابل ستایش و تقدیر است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، در دیدار مدیرکل کانون استان با معاون امنیتی و انتظامی استانداری بر گسترش همکاری دستگاه‌های اجرایی با کانون پرورش فکری تاکید شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری با اشاره به سابقه‌ی حضور خود در کانون گفت: من بچه‌ی کانون هستم و اگر موفقیتی هم به دست آمده از برکات عضویت در کانون پرورش فکری بوده است زیرا کانون کودکان را با آمادگی و برخوردار از یک نگاه زیبا وارد جامعه می‌کند.

محمدهادی مرعشی در ادامه با ذکر خاطراتی از مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک زاهدان عنوان کرد: کار در کانون بسیار ارزشمند است، تلاش‌های مربیان کانون برای تقویت وسعت دید کودکان به زندگی و حس مسئولیت‌پذیری آنان قابل ستایش و تقدیر است.

وی سپس با اشاره به مشکلات اعتباری موجود خاطرنشان کرد: بسیاری از این مشکلات با همت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی قابل حل است و با توجه به اهمیت کار کانون این مسئله دارای اولویت است.

مرعشی در پایان سخنان خود از تامین اعتبار و اختصاص یک دستگاه اتوبوس سیار به کانون خبرداد و گفت: با توجه به تاثیری که کتابخانه‌های سیار کانون در محله‌ها دارند مجوز یک اتوبوس برای کانون اخذ شده، که در اختیار این دستگاه فرهنگی قرار خواهد گرفت.

پیش از سخنان معاون امنیتی و انتظامی استانداری، مدیرکل کانون ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: حضور مسئولان فرهنگی در مناصب گوناگون، مجموعه‌ی کانون را برای خدمت به کودکان و نوجوانان استان دلگرم‌تر از همیشه می‌کند.

معصومه هادی سپس با معرفی کانون، فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی استان خاطرنشان کرد: با توجه به انعطاف‌پذیری، گوناگونی و جذابیت فعالیت‌هایی که در کانون وجود دارد، در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی می‌توان کارهای ماندگاری در حوزه‌ی کودک و نوجوان انجام داد که این مهم همت همه‌ی دلسوزان و متخصصان را می‌طلبد.

مدیرکل کانون در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان، تاکید کرد: با توجه به آسیب‌هایی که متوجه کودکان و نوجوانان است، جهت ارتقای سلامت روانی و مصونیت اجتماعی آنان، برنامه‌های عملیاتی در دست اقدام است که " آگاهی بخشی و توانمندی " این گروه‌های سنی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =