همکاری فرهنگی میان ادارات کل کانون و اوقاف استان کرمانشاه توسعه می یابد

در دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، راههای توسعه مناسبات فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری و حجت الاسلام «آیت عباسیان»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، درباره توسعه همکاری های فرهنگی متقابل بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار که صبح امروز یکشنبه 27 خرداد 1397 و در محل دفتر مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه صورت گرفت، مدیرکل کانون استان با تشریح فعالیت های تازه و نوی صورت گرفته در مراکز کانون، نظیر؛ موزه عروسک ها، خانه هنر و فن آوری، خانه موزه جلیلی، و... از طرح برگزاری جشنواره «نیایش» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه خبر داد.

فتاحی با اشاره به برگزاری چند دوره از جشنواره «نیایش» در سال های گذشته و به میزبانی کانون استان کرمانشاه، افزود: این رویداد فرهنگی و دینی در سال 1397 و با مشارکت دستگاه های مختلف فرهنگی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: در این زمینه رایزنی با مسوولان ادارات مختلف استان انجام شده و یا در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در این دیدار، با اعلام اینکه خود در کودکی و نوجوانی از اعضای کانون بوده است، برای مشارکت در جشنواره نیایش و همچنین فعالیت های فرهنگی مشابه از سوی کانون پرورش فکری اعلام آمادگی کرد.

حجت الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از مدیرکل کانون خواست تا نشست هایی را میان کارشناسان ادارات کل کانون و اوقاف برنامه ریزی کنند تا راههای همکاری های فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد.

جشنواره فرهنگی و هنری «نیایش» در چندین سال متوالی، در بخش های متنوع و به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =