کد خبر: 279487
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
بازدید 509
جشن عید سعید فطر در مرکز ۱۲ کانون تهران

اعضای نوجوان و مربیان روزه‌دار این کتابخانه کانون استان تهران در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان به استقبال عید فطر رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، اعضا و مربیان مرکز شماره  12 کانون استان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر باهدف سپاس از نعمات و الطاف الهی، در آخرین روزهای ماه رمضان، با برگزاری جشن به استقبال عید سعید فطر رفتند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که باهدف ترویج و اشاعه فرهنگ روزه‌داری ، سنت افطاری دادن و همچنین بیان مفاهیم دینی برگزار شد، بیش از 60 نفر از اعضای خردسال، کودک و نوجوان و تعدادی از والدین حضور داشتند.

اعضای نوجوان و ارشد این کتابخانه پس از یک ماه بندگی و روزه‌داری با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، میزبان دیگر اعضا و والدین بودند.

این جشن معنوی با تلاوت آیات الهی توسط "یسنا پژدهی عضو کودک آغاز شد. هم خوانی سرود ملی و سرود کانون توسط اعضای نوجوان و برگزاری چند مسابقۀ پر از هیجان از برنامه‌های اجراشده در این روز خاطره‌انگیز و زیبا بود.

همچنین جهت آشنایی اعضای جدید و والدین با فعالیت ادبی حافظ خوانی، "سارا هاشمی" عضو نوجوان، دوستان خود را میهمان غزلی از دیوان حافظ با مضمون  بخشندگی کرد.

در ادامۀ این جشن مربی مسئول این مرکز ضمن معرفی آداب‌ورسوم عید فطر در مناطق مختلف ایران، مسابقه‌ای را برای اعضای کودک برگزار کرد.

پایان‌بخش این روز زیبا ، اجرای نمایش زنده  با عنوان "کلوچه‌های خدا" برگرفته از یکی از کتاب های دینی کودک بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =