برگزاری بیش از 160 کارگاه ویژه تابستان و اوقات فراغت در کانون خراسان جنوبی

کانون پرورش فکری با پیشینه‌ای به قدمت بیش از نیم قرن تجربه با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه اوقات فراغت تابستان به استقبال کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی‌، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: فرا رسیدن فصل تابستان فرصت بسیار مناسبی است تا استعدادها و توان‌مندی کودکان و نوجوانان با حضور در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی که در مراکز فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود، شناسایی و در مسیر پرورش و شکوفایی قرار گیرد.

حمیدی اضافه کرد: کانون پرورش فکری طبق روال سال‌های گذشته با توجه به رسالت ذاتی خود که برگزاری و ایجاد فرصت‌های مناسب برای پرکردن صحیح اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بر محوریت کتاب و کتاب‌خوانی است، در تابستان 97 اقدام به برگزاری بیش از 160 کارگاه فرهنگی، هنری، علمی و ادبی می‌کند.

مدیر کل کانون پرورش با بیان این‌که این کارگاه‌ها در سطح 9 مرکز فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود، گفت: مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون در شهرستان‌های بیرجند، قاین، سرایان، بشرویه، فردوس، طبس و نهبندان برگزار خواهد شد و در صورت استقبال خانواده‌ها و اعضا مراحل تکمیلی آن نیز برگزار خواهد شد.

حمیدی تصریح کرد: تدبر در قرآن کریم، کاردستی، نمایش خلاق، از خلاقیت و کارآفرینی، شطرنج ، دست سازه‌ها و قصه گویی عناوین کارگاه‌های فرهنگی و رباتیک، نجوم، محاسبات ذهنی از جمله کارگاه‌های علمی است که در سطح مراکز کانون برگزار خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری یادآور شد: در بخش هنری نیز کارگاه‌های متنوعی از جمله، نقاشی، سفالگری، عکاسی، خوشنویسی، سرود، نمایش عروسکی و هنرهای بومی سنتی  پیش‌بینی شده است.

حمیدی در پایان  سخنانش یادآور شد:  امیدواریم خانواده‌ها با توجه به علایق فرهنگی، هنری و ادبی  فرزندان خود نسبت به ثبت نام فرزندانشان در کارگاه های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ثبت نام نمایند و پیوند محکمی بین فرزندان خود و کتاب در فصل تابستان برقرار کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =