ادارات کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه درباره اجرای جشنواره رضوی رایزنی کردند

ادارات کل کانون و نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه برای برپایی جشنواره کودک و نوجوان رضوی همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ادارات کل کانون پرورش فکری و نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه در رابطه با کیفیت اجرای جشنواره رضوی با یکدیگر رایزنی کردند.

در این جلسه که صبح امروز سه شنبه 29 خرداد 1397 و در دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، حاضران در  جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد برگزاری جشنواره رضوی در مراکز کانون پرورش فکری و کتابخانه های استان کرمانشاه پرداختند.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه با تشریح فعالیت های انجام شده در بحث اجرای جشنواره رضوی در مراکز کانون استان، از مشارکت در برگزاری استانی جشنواره رضوی از سوی اداره کل نهاد کتابخانه های استان استقبال کرد و افزود: جشنواره رضوی در بخش کودک و نوجوان در کلیه مراکز کانون برگزار شده و کار داوری آثار نیز توسط همکاران به پایان رسیده است.

فتاحی همچنین گفت: با پایان کار بررسی آثار، برای برگزاری اختتامیه این جشنواره در کانون استان آماده می شویم و در برنامه پایانی این جشنواره، از برگزیدگان استانی نیز تقدیر خواهیم کرد.

«معصومه حسنی خوانسار»، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه نیز در این جلسه، به بیان برنامه های صورت گرفته در موضوع جشنواره کودک و نوجوان رضوی در سطح کتابخانه های استان پرداخت و اظهار امیدواری کرد مجموعه کانون پرورش فکری استان در زمینه اجرای برنامه های این جشنواره، یاریگر همکاران نهاد کتابخانه ها باشند.

در پایان این جلسه، بر همکاری های مستمر فرهنگی میان ادارات کل کانون و نهاد کتابخانه های استان کرمانشاه در جهت برگزاری باشکوه جشنواره رضوی تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =