کد خبر: 279508
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
بازدید 1148
معارفه دو کارشناس فرهنگی و هنری کانون استان تهران

صبح روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ طی حکمی محبوبه طالبی و کبرا بابایی به‌عنوان کارشناسان هنری و فرهنگی کانون استان تهران منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، محمود سلیمانی مدیرکل کانون استان، در جلسه‌ای که در آن معاون مالی اداری و جمعی از کارشناسان کانون استان حضور داشتند، ضمن تبریک عید سعید فطر، بر تأثیرات روحی و جسمی روز داری مطالبی را بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به شایسته‌سالاری در انتخاب و انتصاب افراد در پست‌های مختلف یادآور شد؛ گاهی شنیده می‌شود که در جامعه برخی افراد با حمایت و سفارش دیگران به مقام و منصبی می‌رسند، اما آیا در ادامۀ راه، بدون داشتن توانایی و تجربه می‌توانند موفق شوند؟

سلیمانی افزود؛ ما بر این معتقدیم که انتصاب افراد در هر جایگاهی نیازمند توانایی، تجارب و قابلیت‌ها است و همیشه در تلاش هستیم شایسته‌ترین فرد را شناسایی و با بهره‌گیری از انرژی خلاق این افراد، فضایی بهتر و اثربخش‌تر را سازمان ایجاد کنیم.

در همین حال سلیمانی توصیه کرد؛ هیچ پست و مقامی ماندنی نیست و آنچه بر جای می‌ماند تلاش و عملکرد افراد است. تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم تنها با توکل به خدا و اتکا به داشته‌ها، دانش و تجربه خود اثری ماندگار به‌جای بگذاریم.

در پایان این جلسه احکام محبوبه طالبی به‌عنوان کارشناس هنرهای تجسمی و کبرا بابایی در سمت کارشناس فرهنگی، توسط مدیرکل استان به آنان اهدا شد.

محبوبه طالبی پیش‌ازاین به مدت ۱۵ سال به‌عنوان مربی فرهنگی و مربی مسئول برخی مراکز کانون تهران خدمت کرده است و کبرا بابایی نیز طی ۱۶ سال خدمت، در پست‌های مربی فرهنگی، کارشناس روابط عمومی و مربی مسئول مشغول به فعالیت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =