ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود دو نهاد

در راستای سیاست‌های کانون مبنی بر جلب مشارکت سایر نهادها و سازمان‌ها با عنوان شرکای فرهنگی و به منظور خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان، نشست هم‌اندیشی کارشناسان ادارات‌کل کانون پرورش فکری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این نشست هم‌افزایی که به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری برگزار شد، ظرفیت‌های موجود دو دستگاه در جهت ترویج و توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی در سطح استان تشریح و بررسی شد.

نمایندگان واحدهای تخصصی هر یک از ادارات در این نشست به بیان برنامه‌های مشترک شاخص از جمله کتاب‌وکتاب‌خوانی، کارگاه‌های نقد ادبی و آثار شعری، دعوت از نویسندگان برجسته کشوری، برگزاری نشست‌های مشترک فرهنگی با حضور هنرمندان، برپایی جشنواره‌های هنرهای تجسمی و نمایشی و بومی و سنتی، قصه‌گویی، تعزیه، پویانمایی، نقالی و شاهنامه‌خوانی پرداخته و به نحوه‌ی همکاری و بهره‌مندی از تخصص کارشناسی یک‌دیگر اشاره داشتند.

در این جلسه مقرر شد پس از نشست جداگانه کارشناسان مرتبط دو حوزه با یک‌دیگر، نحوه‌ی تعامل دو دستگاه در قالب صورت‌جلسه به ادارات تحت پوشش در سطح استان ابلاغ شود. 

گفتنی است زمینه‌ی بهره‌مندی از توان‌مندی و تخصص کارشناسان دو حوزه و گسترش همکاری دوجانبه، چندی پیش در دیدار مدیران‌کل کانون پرورش فکری و فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =