کودکان و نوجوانان در فضایی جذاب‌تر از گذشته شاهد اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری خواهند بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان با اعلام این خبر افزود: در راستای سیاست‌های اعلام شده از سوی معاون فرهنگی کانون کشور، عملیات بهسازی و زیباسازی مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون در گلستان که از چندی پیش آغاز شده بود شتاب بیشتری به خود گرفته است.

سیفی از فضاهای شاد و بانشاط به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار جذب اعضای کودک و نوجوان و تعلیم و تربیت غیررسمی در مراکز فرهنگی هنری کانون یاد نموده و اظهار امیدواری کرد تا با نوسازی و بهسازی مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری شاهد حضور پررنگ تر کودکان و نوجوانان در این مراکز باشیم.

ایشان تصریح نمود عملیات تجهیز و نوسازی و زیباسازی مراکز فرهنگی هنری استان از ابتدای مدیریت جدید در دستور کار قرار گرفته که تهیه وسایل سمعی و بصری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، رایانه، فضای سبز و به روزرسانی سالن‌های نمایش تنها بخشی از این اقدامات می‌باشد.

مدیرکل کانون با توجه به انتظارات معاونت فرهنگی کانون در دوره جدید از زیباسازی کامیونت نمایش سیار، کتاب‌خانه سیار شهری و مرکز فرهنگی‌هنری مینودشت خبر داده و اظهار امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات مناسب استانی و جلب مشارکت شهرداری‌ها شاهد زیباسازی تمامی مراکز فرهنگی هنری تا پایان سال باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =