مسوولیت کمیته کودک و نوجوان به کانون واگذار شد

کانون پرورش فکری کرمان، عهده‌دار کمیته کودک و نوجوان دومین کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید در استان شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، این کنگره با هدف تجلیل از مقام والای شهدا، حفظ ارزش‌ها و آثار حماسه هشت سال دفاع مقدس، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نسل آینده و حراست از آرمان های امام راحل برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، ۱۹ کمیته جداگانه مسئولیت برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان را بر عهده دارند و در کنار آن، در هر شهرستان نیز یک ستاد شهرستانی تشکیل شده است.

در همین حال، محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با حکمی از سوی سرتیپ دوم غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله و دبیرکل این کنگره به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان معرفی شد.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی درباره زندگی و شخصیت شهدا همراه با تقریض نویسی بر هر کتاب، جشنواره قصه‌گویی دفاع مقدس ویژه مربیان کانون، نوجوانان و مادران، تولید نمادهای بصری در قالب منزل‌گاه‌های دفاع با محوریت معرفی شهدا، سرزمین و عملیات‌های مهم دوران جنگ تحمیلی، جشنواره دست‌سازه‌های دفاع مقدس و نامه‌ای به یک دوست بهشتی از جمله برنامه‌های مصوب کانون در دومین کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان است.

نخستین کنگره شهدای استان کرمان در سال ۱۳۷۷ برگزار شد و اکنون پس از گذشت ۲۰ سال، دومین دوره این برنامه در پایان سال ۹۷ (اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفندماه) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =