برنامه اوقات فراغت کانون پرورش فکری محدود به تابستان نیست

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در سخنانی گفت: در طول سال به ایام فراغت دانش آموزان و کودکان و نوجوانان بها می دهیم و برای آنها در زمان های مختلف برنامه داریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سیروان کنعانی در میزگردی که خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان به منظور پاسخ گویی به این سوال که چگونه می توان نسبت به کیفی سازی طرح غنی سازی اوقات فراغت و تحقق اهداف آن دست یافت؟ میزگردی را با حضور معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان کردستان ،معاون فرهنگی و پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، دبیر طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه و برگزار کرد شرکت کرد و گفت: برنامه های کانون برای کودکان و نوجوانان دائمی بوده و در طول تابستان به شکل ویژه تر برگزار می شود.

سیروان کنعانی با بیان اینکه اوقات فراغت فقط به فصل تابستان منحصر نمی شود، افزود: تربیت کودکان و نوجوانان باید همواره به صورت مستمر مورد توجه باشد که کانون پرورش فکری همواره در این راستا برنامه ریزی مناسب دارد.
کنعانی با بیان اینکه کانون محیطی کاملا فرهنگی و هنری و مکانی مناسب برای پر کردن فراغت دانش آموزان نوجوان و کودکان است، یادآور شد: این نهاد اگر به معنای واقعی مورد حمایت قرار گرفته و تقویت شود می تواند همراه با آموزش و پرورش برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان کافی باشد.
معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در ادامه اظهار داشت: کانون استان تابستان امسال با 20 مرکز ثابت، چهار مرکز روستایی، مجتمع ها و مرکز فراگیر و همچنین کانون زبان سنندج به جوانان و نوجوانان در زمینه های مختلف آموزش می دهد.
وی با بیان اینکه مخاطبان برنامه های کانون کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال است، گفت: علاوه بر این رده های سنی به صورت جداگانه برای سنین چهار تا هفت سال، هفت تا 9، 10 تا 12 سال و 13 تا 16 سال در قالب کارگاه های مدون کلاس های تخصصی کلاس های تخصصی برگزار می کند.
کنعانی یکی از برنامه های ایام تابستان را حضور تریلر سیار تیم های آموزشی کانون در شهر و مناطق حاشیه استان اعلام کرد و افزود: این خودرو در سال های گذشته نیز در این مناطق مستقر شده که با حضور و استقبال خوبی نیز روبرو شده است.
معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام برگزاری جشنواره بازی های شاد و نشاط آور برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها در کنار هم است.
 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =