خواسته‌های اعضای کانون را پی‌گیری می‌کنیم

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را پیگیری و از طرح‌ها و برنامه‌های این مجموعه فرهنگی حمایت می‌کنیم.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری کانون کیاسر استان مازندران با تاکید بر این موضوع افزود: کانون ظرفیتی موثر برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از اهتمام مربیان و دست‌اندرکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌ی توزیع خدمات و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مطلوب در حوزه کودک و نوجوان قدردانی کرد.

وی در این بازدید با اعضای مرکز کانون کیاسر گفت‌وگو کرد و ضمن آگاهی از نظرها و خواسته‌های‌شان قول مساعد داد پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهد.

در این بازدید هم‌چنین مسوول مرکز کیاسر نیز گزارشی از برنامه‌ها و رویدادهای این مرکز از آغاز به کار طرح اوقات فراغت ارایه کرد و گفت: کانون پرورش فکری با برپایی کارگاه‌های متعدد در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی بستر مناسبی برای کودکان و نوجوانان در طول سال تحصیلی و فصل تابستان فراهم کرده است.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران دارای 27 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، 4 کتابخانه سیار روستایی و یک مرکز پستی در این استان است که خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال ارایه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =