کانون نمین میزبان کودکان و نوجوانان در ششمین جشنواره‌ی گل‌های بابونه

ششمین جشنواره‌ی گل‌های بابونه با مشارکت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین و استقبال گسترده‌ی خانواده‌ها و مسئولان استانی در منطقه گردشگری «جنگل فندقلو» برگزار شد.

ششمین جشنواره‌ی گل‌های بابونه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین و استقبال گسترده‌ی بچه‌ها و خانواده‌های آن‌ها به‌ویژه مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه بود.

در این جشنواره اعضا و مربیان کانون نمین ضمن برپایی ایستگاه نقاشی و کاردستی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی یک اردوی تفریحی ـ فرهنگی برگزار کردند.

غرفه‌ی کانون، یکی از شلوغ‌ترین و پرشورترین غرفه‌های جشنواره بود که مورد بازدید علاقه‌مندان به‌ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مسئولان استانی و خانواده‌ها قرار گرفت و مایه‌ی نشاط مربیان و اعضا گردید.

درعین‌حال، به سه نفر از برگزیده‌های نقاشی از طرف شهرداری جوایزی اهدا شد و در پایان برنامه نیز مربیان کانون تعداد۳۰۰ جلد از کتاب‌های مرجوعی مرکز را به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در جشن اهدا کردند.

شایان‌ذکر است، جشنواره‌ی گل‌های بابونه همه‌ساله باهدف آشنا کردن مردم با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهرستان نمین به‌ویژه جنگل فندقلو با تمرکز به فصل رویش گل‌های بابونه برگزار می‌شود و معرفی غرفه‌های مختلف از صنایع‌دستی، غذاهای محلی و داروهای گیاهی منطقه از برنامه‌های ویژه‌ی این جشنواره است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =