ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون آغاز شد

ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در تهران آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه‌ها در سطوح مختلف برای گروه‌های سنی متفاوت در قالب بسته‌های آموزشی و کارگاه‌های هنری خلاق در رشته‌هایی از قبیل  نقاشی، سفال با دست و چرخ، دومینو، اُریگامی، خوش‌نویسی، عروسک‌سازی، کاردستی، چرتکه، کلاژ(تکه چسبانی)،  شعر و قصه، چاپ، شطرنج نوآموز و مقدماتی و تصویرسازی برگزار می‌شود.

هم‌چنین علاقه‌مندان به فعالیت‌های عکاسی، ظریف‌بری با چوب، گام‌به‌گام تا اندیشه، بازی و نمایش خلاق، ماسک‌سازی، ملیله کاغذی، مشبک، موزاییک، نوشتن خلاق، فن بیان، مجسمه‌سازی، طراحی، روبیک مقدماتی و پیشرفته، دوخت چرم و نمد، بادکنک فرمی، ویترای و... نیز می‌توانند در تابستان 97 از این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

در عین‌حال بسته‌های آموزشی نیز برای کودکان و نوجوانان طراحی شده که بر اساس آن دو روز درهفته از صبح تا بعدازظهر کارگاه‌های ویژه‌ای برای این علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

کانون پرورش فکری درعین حال امسال در کنار کارگاه‌های همیشگی دوره‌های تخصصی با حضور چهره‌های نام‌آشنای هنر و ادبیات برای نوجوانان در مراکز خود برپا کرده است.

 علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند تا 4 تیر به نشانی: تهران خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88951503_021 تماس بگیرند.

گفتنی است: فعالیت کارگاه‌های تابستانی برای کودکان و نوجوانان از روز 9 تیر 97 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =