معرفی برگزیدگان استانی جشنواره رضوی

هیئت داوران شانزدهمین جشنواره رضوی در مرحلۀ استانی، برگزیدگان بخش های" پژوهش، کاردستی، کتابسازی، سرود، پویانمایی، داستان و شعر ، کارت پستال و تمبر، نامه ای به امام و خاطرات زیارت" مراکز کانون استان تهران را اعلام داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ، هیئت داوران این دوره از جشنواره رضوی در مرحلۀ استانی، برگزیدگان مسابقات" پژوهش، کاردستی، کتابسازی، سرود، پویانمایی، داستان و شعر ، کارت پستال و تمبر، نامه ای به امام و خاطرات زیارت"  مراکز کانون استان تهران را اعلام داشتند. بیانیۀ داوران این ۹ مسابقه به شرح زیر اعلام می شود.

به نام خداوند بخشنده و مهربان

باید غبار صحن تو را طوطیا کنند

«آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند»

هو هوی باد نیست که پیچیده در رواق

خیل ملائکند رضا یا رضا کنند )                 سید حسن رستگار)

خداوند را سپاس می گوییم که دوباره فرصتی حاصل شد تا فضای دوست داشتنی مراکز کانون و جان و خاطر کودکان و نوجوانان با ذکر نام امام رئوف عطرآگین شود.

هیئت داوران شانزدهمین جشنواره رضوی در مرحله استانی بر خود لازم می داند نکاتی را برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره در سالهای آتی متذکر شود:

  • توجه به شیوه نامه و رعایت نکات مندرج در آن
  • توجه به نقش مربی به عنوان هدایتگر
  • پرهیز از هر گونه دخالت مستقیم مربی در خلق اثر
  • تناسب اثر با محور موضوعی جشنواره
  • توجه به تناسب آثار با گروه سنی

بنا بر این گزارش، داوران رشته کاردستی« نوشین آغاز، مریم شمس الهی و زهرا عبدالحی» در بخش پژوهش اعضاء« مریم مشیری، ام لیلا شعبانی و مریم رضایی پور» در مسابقه کتابسازی« صدیقه اطهری، معصومه کرمی و طاهره بشیر بودند.

همچنین در رشته تمبر و کارت پستال« محبوبه طالبی، ربابه حسین پور و ساغر لطفی نژاد» خاطرات زیارت «مهرنوش قربانعلی، شیوا جعفری و مریم عباسی» مسابقه ادبی نامه ای به امام « نگین صدری زاده، آزاده جعفری و پگاه تکمه چین» و بخش پویانمایی« عذرا امامی، محبوبه طالبی و آزاده مرجانی» و در بخش سرودخوانی« عذرا امامی و نوشین صدری زاده» داوری آثار مرحله استانی را بر عهده داشتند.

اسامی برگزیدگان را در سه گروه سنی و در ۹ بخش می توانید در « اینجا » مشاهده کنید.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =