کد خبر: 279609
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
اعضای جدید شورای بسیج کانون مشخص شدند

اعضای جدید شورای بسیج حمزه سیدالشهدا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در دومین جلسه‌ی شورای فرماندهی بسیج کانون که در ساختمان بسیج برگزار شد، قاسم تنها فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا، سیاست‌ها و خطوط کلی کار در مجموعه بسیج کانون را تبیین کرد و از اعضای جدید شورا خواست تا با هم‌فکری و مشارکت با اعضای قدیمی که سال‌ها تجربه کار در فضای کانون را دارند تبدیل به یک گروه منسجم شوند و اهداف و برنامه‌های کوتاه و بلند مدت پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا را به بهترین نحو اجرا کنند.

تنها، در این جلسه با اشاره به نحوه‌ی تقسیم کار در مجموعه، وظایف هر یک از اعضای شورا را به آن‌ها توضیح داد و از اعضای جدید خواست تا ظرف مدت 10 روز برنامه‌های مدون خود را ارسال کنند تا طرح‌های بلند مدت در شورای طرح‌ها بررسی و در جلسه‌های بعدی در مورد هر طرح بحث شود.

فرمانده پایگاه مقاومت سیدالشهدا با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم در فضای جامعه توجه به وضعیت اقتصادی همکاران شاغل در مجموعه کانون را از اعم برنامه‌های این مجموعه دانست و با اشاره به تشکیل ستاد تکریم کارمندان در مجموعه بسیج، خواستار تشکیل کارگروهی برای شناسایی و رفع نیازهای همکاران کم بضاعت شد.

وی با اشاره به دارا بودن کارشناسان معاونت‌های مختلف کانون در شورای بسیج این موضوع را یکی از نقاط قوت شورای فعلی دانست و خاطرنشان کرد: این‌که ما در شورای مرکزی خود از هر معاونت بهترین و با تجربه‌ترین کارشناسان را همراه داریم نعمتی است که با مشارکت و همدلی و هماهنگی فی‌مابین اعضای شورا، نتایج خوبی رقم خواهد خورد.

تنها، طرح جهاد فرهنگی، ستاد تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم و توجه به تولیدات سمعی بصری در حوزه کودک و نوجوان با نگاه به ارزش‌های دینی و انقلابی را از برنامه‌های کوتاه مدت پایگاه مقاومت سیدالشهدا دانست که تمام اعضای شورا موظف به پی‌گیری و ارائه راه‌کارهای اجرایی در این خصوص هستند.

به گفته‌ی فرمانده بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خدمت‌رسانی جهادی و فرهنگی اولویت تمام برنامه‌های بسیج در طول سال است.

در پایان این جلسه اعضای جدید شورای فرماندهی بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متشکل از محمد دلکش جانشین فرمانده، منیژه‌سادات ملک مدیر فرهنگی و اجتماعی، مهدی ذوالفقاری مدیر بازرسی، حامد آخوندی مدیر فضای مجازی، ابوالفضل فراهانی مدیر پشتیبانی و مالی، مصطفی محمدی مدیر تربیت بدنی، محمد آقاپور مدیر بررسی و تحلیل، سیدعلی حسینی مدیر منابع انسانی، مجید آرایی مدیر گروه نخبگان، خلیل مسعودی و فاطمه کثیرازن اعضای گروه نخبگان، شایسته حسنی‌زاده مدیر امور خواهران، ویدا ملکی مدیر تعلیم و تربیت، زهرا رستما مدیر علمی و پژوهشی و حشمت‌الله مداحی مسئول دبیرخانه مرکزی بسیج، احکام انتصاب خود را از دست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =