روح‌الله کاظمی‌زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی، روح‌الله کاظمی‌زاده را به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری این حکم را به پیشنهاد معاون تولید کانون صادر کرده و از مدیرکل جدید خواسته است با ملاحظه تجربه‌های موفق کانون قدم‌های موثری را در مسیر ارتقا کمی و کیفی شکل و محتوای کتاب‌ها از رهگذر تعامل سازنده با نویسندگان، شاعران، تصویرگران و هنرمندان خلاق و متعهد و تحقق اهداف مجموعه در این زمینه بردارد.

مدیرعامل کانون با اشاره به این‌که کتاب در منظومه فعالیت‌های کانون نقشی محوری و اساسی دارد و فصل اشتراک گسترده فعالیت‌های فرهنگی و تولید است تاکید کرده که در این مسیر توجه به میراث گرانقدر اخلاقی و تعلیمی ادبیات فارسی در کنار رصد و شناسایی آثار تازه با رویکرد فعال و مبتنی بر نیازهای امروز از اقتضائات الزامی و اساسی این حوزه خواهد بود.

نظری در این حکم تصریح کرده است: با توجه به افزایش پرشتاب نیازهای فرهنگی آینده‌سازان ایران اسلامی و با نگاه به الگوهای نوین حوزه تولید و نشر کتاب‌های کودک و نوجوان انجام اقدامات نوآورانه با رویکرد جهادی در این عرصه امری بدیهی و غیرقابل اجتناب است.

مدیرکل جدید نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با این حکم جایگزین رضا موزونی شده، متولد سال 1359 در کرمان است و در کارنامه کاری او مسئولیت‌هایی مانند معاونت فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور، ریاست فرهنگ‌سراهای پایداری، اشراق و اخلاق در تهران، مدیریت مرکز مشارکت‌های فرهنگی شهرداری تهران، مشاور مدیرعامل برج میلاد، معاونت فرهنگی شرکت توسعه اراضی عباس‌آباد، راه‌اندازی و بهره‌برداری خانه‌های مشارکتی کودک در سطح تهران به چشم می‌خورد.

کاظمی‌زاده همچنین مستندساز و سردبیر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =