کد خبر: 279658
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
سودابه امینی مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حکم سرپرستی سودابه امینی را به مدیرکلی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارتقا داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حکم انتصاب مدیرکل جدید به پیشنهاد معاون فرهنگی به امضای فاضل نظری مدیرعامل کانون رسیده است.

در این حکم آمده است: صیانت و تعالی هنر و ادبیات به عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی علاوه بر این که یک ماموریت سازمانی بخشی در کانون است، یک وظیفه ملی و اجتماعی نیز به حساب می‌آید. به این معنا تلاش برای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی در حوزه هنر و ادبیات به منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

مدیرعامل در پایان اظهار امیدواری کرده است که با همت مجدانه و تلاش عالمانه مدیرکل جدید و مجموعه ذیربط از رهگذر برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند و با نگاه خاص به حوزه هنر و ادبیات نوجوان در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های موثری برداشته شود.

سودابه امینی نویسنده و شاعر، اسفند سال 1396 به عنوان سرپرست اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون منصوب شده بود.

او طی سال‌های خدمت طولانی در کانون، مدت 7 سال به عنوان مربی ادبی در کانون استان تهران فعالیت کرد و پس از آن به مدت 8 سال کارشناس مسوول آفرینش‌های ادبی کانون استان تهران و طراح و مجری انجمن‌های ادبی کانون ازسال 75 تا ۸۳ بود.

این شاعر در ادامه به مدت 11سال کارشناس مسوولی معاونت فرهنگی و پس از آن کارشناس مسوولی آفرینش‌های ادبی و هنری و داوری جشنواره‌های بین‌المللی قصه‌گویی کانون را در کارنامه خود ثبت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =