در پاسخ به فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)

407 کودک و نوجوان در مسابقات رضوی کانون پرورش فکری چهار محال و بختیاری شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان از دریافت 312 اثر توسط اعضای کانون در شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی با بیان اینکه این آثار توسط 407 کودک و نوجوان در بخشهای کاردستی، نامه و خاطره نویسی، کتابسازی، سرود، تمبر، پژوهش و انیمیشن هستند افزود: در برخی از این آثار کودکان و نوجوانان به صورت گروهی یک فعالیت را انجام داده اند.

رحیمی در این باره افزود: آثار طی خرداد ماه 97 داوری و برندگان استانی در رشته های مختلف به دبیر خانه مرکزی در تهران معرفی شده اند که در مرحله ی بعد آثار در سطح ملی داوری و در دهه ی کرامت برگزیدگان نهایی به استانها اعلام خواهد شد.

مدیر کل کانون از کارشناسان ستادی این ارگان به عنوان داوران این جشنواره یاد کرد و افزود: با توجه به تخصص مندی کارشناسان ستادی دفتر استان داوری این آثار توسط کارشناسان مربوطه در این رشته ها انجام شده است.

وی در این باره گفت: هیات داوران بخش استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) متشکل از مریم شیریان، سوزان ریئسی، معصومه مهری، زیبا علیخانی، فاطمه صالحی، ثریا جعفری، حبیب نجفی، مریم تمدن، لیلا جعفری و فریبا ریاحی بوده است.

گفتنی است: نامه نویسی، خاطره نویسی، طراحی تمبر های پستی، کارت پستال سازی و پژوهش را از جمله قالب هایی است که در سال جاری برای اولین بار به عنوان رشته های فرهنگی هنری این مسابقات به این جشنواره افزوده شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =