سفر دو روزه مدیرعامل کانون به کرمانشاه؛ بهره‌برداری از طرح‌های فرهنگی

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفری دو روزه به استان کرمانشاه از مراکز کانون این استان بازدید و در آیین بهره‌برداری از چند طرح فرهنگی شرکت کرد.

مدیرعامل کانون روزهای 5 و 6 تیر 1397 در سفر به استان کرمانشاه، ابتدا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۴ کانون بازدید و با اعضای این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

گشایش آسمان‌نمای سیار، موزه عروسک‌ها، خانه فن‌آوری و هنر و خانه موزه جلیلی از برنامه‌های سفر دو روزه مدیرعامل به استان کرمانشاه بود.

نظری همچنین، در جریان بازدید از مرکز فرهنگی هنری شهر زلزله زده «سرپل ذهاب»، از نمایشگاه آثار اعضای این مرکز و فعالیت‌های امداد فرهنگی مربیان سراسر کشور در هنگام وقوع زلزله، نیز دیدن کرد.

 فرماندار سرپل ذهاب، رئیس آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسوولان این شهرستان در این بازدید وی را  همراهی کردند.

در این میان، از اعضای برگزیده مسابقات بین‌المللی نقاشی کرمانشاه نیز از سوی مدیرعامل کانون تقدیر شد.

بر اساس این گزارش در جریان سفر مدیرعامل کانون به استان کرمانشاه چند طرح فرهنگی و هنری نیز به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی آسمان‌نمای سیار، موزه عروسک‌ها، «خانه فن‌آوری و هنر» همچنین شرکت در آیین تبدیل «خانه تاریخی جلیلی» به خانه موزه و سفر به سرپل ذهاب و دیدار با کودکان زلزله‌زده از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل به استان کرمانشاه بود.

نظری در بخش دیگری از برنامه‌های این سفر با کارکنان کانون استان کرمانشاه به گفت‌وگو پرداخت و در همین آیین یکی از مربیان پاره‌وقت کانون برخی مشکلات این گروه از کارکنان کانون را بازگو کرد و امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع به سوال‌های همکاران درباره‌ی مسایل مالی و اداری پاسخ گفت.

اجرای سرود «بوکه بارانه» از سوی اعضا و مربیان مرکز روانسر، پخش کلیپ «امداد فرهنگی» در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، اجرای سرود و نمایش توسط اعضای مرکز شماره ۲ کانون کرمانشاه،... از برنامه‌های این آیین بود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان نیز به مدیرعامل و هیات همراه خوش‌آمد گفت و گزارشی از فعالیت‌های کانون ارایه کرد.

مدیرعامل کانون در بخشی از این سفر به ملاقات محمدجواد محبت شاعر  پیشکسوت و محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری رفت و با آنان گفت‌وگو کرد،

در سفر دو روزه مدیرعامل به کرمانشاه، امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، وی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =