راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره بین‌المللی امام‌ رضا(ع) ویژه کودک و نوجوان معرفی شدند

از سوی دبیرخانه استانی جشنواره بین‌المللی امام‌ رضا(علیه‌السلام) ویژه کودکان و نوجوانان در کرمان، اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری و برگزیدگان استانی در ۸ بخشِ مختلف جشنواره اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه‌السلام) در بخش کودک و نوجوان با هدف توسعه وترویج مفاهیم فرهنگی ومعارف رضوی در میان کودکان  ونوجوانان و فراهم آوردن فرصتی برای مطالعه وبررسی وقایع وسبک زندگی امام رضا(علیه‌السلام) و آشنایی بیشتر با فرهنگ رضوی در ۸ بخش پژوهش، تمبروکارت پستال‌سازی، کاردستی، کتاب‌سازی، نامه‌ای به امام، خاطرات زیارت، سرود وپویا نمایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، پس از اعلام فراخوان این جشنواره در اسفندماه ۱۳۹۶، کودکان و نوجوانان کرمانی همانند سال‌های گذشته با شور و اشتیاق آثاری را خلق کردند.

در مجموع ۹۹۴ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره شامل ۲۷۴ اثر تمبر و کارت‌پستال، ۲۷۰ نامه به امام رضا (علیه‌السلام)،۲۴۵ خاطره زیارت، ۹۶ کاردستی، ۷۶ کتاب‌سازی، ۳ سرود،۱۵ پویانمایی و ۱۵ اثر پژوهشی در سه گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به دبیرخانه استانی جشنواره کودک و نوجوان امام‌ رضا(علیه‌السلام) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان ارسال و داوری شد.

از میان آثار داوری شده، برترین آثار برای رقابت در مرحله کشوری به دبیرخانه مرکزی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌ رضا(علیه‌السلام) ویژه کودک و نوجوان در تهران، ارسال شد.

بر همین اساس، آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان استانی این جشنواره همزمان با آغاز دهه کرامت وتولد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) به میزبانی مر کز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان و همکاری شرکت معدنی و صنعتی گل گوهر برگزار می‌شود.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری و برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =