مطالعه، رمز موفقیت کودکان و نوجوانان است

دوران کودکی بهترین زمان برای استفاده از اوقات فراغت و فرصتی طلایی برای مطالعه کتاب است، قدر این ایام را بدانید، آینده از آنِ شماست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند ضمن بازدید از کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  ویژه اوقات فراغت،  طی نشستی صمیمی با جمعی از اعضای کودک و نوجوان به گفت‌وگو نشست.

علوی مقدم در ابتدای دیدارش با اعضای کانون، کودکی را بهترین فرصت برای استفاده از اوقات فراغت دانست و گفت: تابستان زمان ارزشمندی است که در اختیار شما آینده سازان ایران اسلامی قرار دارد، کتاب بخوانید  و قدرت تفکر را همیشه در ذهن خود زنده نگه دارید، زیرا آینده از آن شماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان این‌که خود از اعضای قدیمی کانون در شهر مشهد بوده است گفت:  بهترین خاطرات کودکی من در کانون اتفاق افتاد و کتاب خواندن  را از همین کتاب‌خانه‌های کانون آغاز کردم.

وی خاطر نشان کرد: آموزش سنگ بنای توسعه است. اگر به خلاقیت، استعدادهای فردی و حرفه آموزی  فرزندانمان از دوران کودکی توجه کنیم، در آینده جامعه‌ای خوش فکر و توان‌مند در مدیریت خواهیم داشت.

 همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانی بر استفاده از فرصت فضای مجازی در راستای معرفی توانمندی های کانون، ایجاد فضا و سرگرمی مناسب برای کودکان به جای گروه های ناشناخته تأکید کرد و گفت: اگر هنر پرکردن اوقات فراغت توسط کانون در فضای مجازی به حد مطلوبی برسد، فرصت از دشمن در فضای مجازی گرفته خواهد شد.

علوی مقدم در پایان این نشست ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ساده و صمیمی  که با حضور کودکان و نوجوانان صبح 10 تیرماه 97 برگزار شد، برای توسعه مراکز کانون، تأمین اعتبار و  تکمیل ساخت پروژه مرکز شماره 4 کانون در مهر شهر بیرجند قول مساعد داد.

پیش از سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در کانون ارایه کرد.

بازدید ازپروژه در حال ساخت مرکز شماره 4 بیرجند، بازدید از کارگاه‌های فرهنگی، هنری وادبی مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند، کتاب‌خانه سیار روستایی و کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند از دیگر بخش‌های برنامه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از کانون  بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =