مربیان کانون اعتماد متقابل را به کودکان بیاموزند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه از مربیان کانون خواست به آموزش رفتارهای اجتماعی به کودکان توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی با حضور در مجتمع شهید رسول فرخی کانون ارومیه و بازدید از کارگاه‌ها و فعالیت‌های کانون از مربیان کانون خواست توجه بیشتری به آموزش رفتارهای اجتماعی به کودکان و نوجوانان داشته باشند  و اعتماد متقابل را به آن‌ها بیاموزند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این‌که محیط کاری کانون به واسطه حضور کودکان یک محیط پاکیزه کاری است گفت: خودشناسی و خدا شناسی حتی یک کودک به واسطه تلاش مربی و فعالیت‌های کانون تاثیر مثبت بی‌رقیبی در جامعه دارد.

وی افزود توان تاثیرگزاری بر روی نسلی که فردای جامعه را خواهند ساخت رسالتی سنگین و توفیقی است که از جانب خداوند برای کارکنان و مربیان این مجموعه حاصل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با اشاره به این نکته که کارکنان کانون اولین کسانی هستند که از خدمت به کودکان و نوجوانان سود می‌برند گفت: آنچه کودکان امروز در جامعه فردا انجام می‌دهند جزو اعمال ماتاخر و ما تقدم مربیان است و در آن شریک هستند.

در این بازدید همچنین جواد زاهدی مدیرکل کانون استان گزارشی از فعالیت‌های کانون را ارائه و حمایت مادی ومعنوی مسوولین و طرح مشکلات در جلسه شورای عالی فرهنگ عمومی استان را از ضروریات دانست.

همچنین تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزنژاد ، به عنوان برگزیده جشنواره قصه‌گویی رضوی در سال ۹۶ توسط نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مدیرکل کانون استان بخش دیگری از این بازدید و نشست بود.

در پایان این بازدید هدیه ای از دست‌سازه‌های سفالی اعضا، توسط یکی از اعضا نوجوان کانون به حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =