جایزه اول مسابقه نقاشی محیط‌زیست ژاپن به عضو هنرمند کانون استان اردبیل رسید

دختر ۱۲ ساله ساکن شهر پارس‌آباد استان اردبیل جایزه اول بخش بین‌الملل هجدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی «جی کیو ای» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۷ را از بین ۱۷۷۶۳ اثر از ۹۶ کشور جهان از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، نسرین محبوب دختر ۱۲ ساله و عضو مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۲ کانون پارس‌آباد استان اردبیل موفق به دریافت جایزه اول بخش بین‌الملل هجدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی «جی کیو ای» کشور ژاپن شد.

نسرین محبوب پیش‌ازاین نیز نشان طلای بیست و دومین مسابقه‌ی بین‌المللی هیکاری ژاپن در سال ۲۰۱۴ را با موضوع «کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط‌زیست، مردم و خانواده» از آن خودکرده بود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر«نسرین محبوب»، سه عضو دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ایران نیز دیپلم‌های افتخار بخش بین‌الملل مسابقه نقاشی محیط‌زیست ژاپن را به دست آوردند.

این رویداد بین‌المللی با موضوع «محیط‌زیست» برگزار شد و ۱۷۷۶۳ اثر از ۹۶ کشور جهان به این مسابقه ارسال شد.

این در حالی است که کانون پرورش فکری استان اردبیل با ارسال۴۵ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده بود و پیش‌ازاین نیز ناهیده جدی مربی هنری با هدایت اعضای مراکز شهرستان پارس‌آباد افتخارات زیادی را در سطح کشور و بین‌المللی برای کانون استان کسب کرده‌ است.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۲۶۵ اثر در هجدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی «جی کیوای» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =