اولین انجمن ادبی مهتاب در نیشابور برگزار شد

هم‌زمان با ۱۴ تیر روز ملی قلم، انجمن ادبی مهتاب نیشابور در مرکز فرهنگی هنری شماره۳ کانون این شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربی مسئول مرکز شماره سه کانون نیشابور اظهارکرد: حضور در انجمن‌های ادبی فرصت مناسب برای بروز و ظهور استعداد و توانمندی اعضاء نوجوان در زمینه ادبی است تا در آن به خلق آثار ادبی و شعر و داستان بپردازند.

زهره اکبرآبادی گفت: این انجمن‌ها در شهرهای مختلف با برگزاری کارگاه‌های ادبی و دعوت از شاعران و نویسندگان فضایی برای رویارویی اندیشه‌ها و نقد و نظر پیرامون آثار اعضا را فراهم می‌آورد .

مسئول انجمن ادبی مهتاب نیشابور خاطرنشان کرد: نخستین جلسه این انجمن در روز ملی قلم در مرکز شماره سه کانون با مشارکت ۴۰ عضو نوجوان دختر از مراکز سه‌گانه کانون نیشابور آغاز به کار کرد که با حضور فاطمه سوقندی و بهنام کیانی شاعران جوان نیشابوری و از اعضاء قدیمی کانون همراه بود.

وی یادآورشد:در این نشست همچنین دو کتاب «گلوبند» سروده فاطمه سوقندی و «نام من فراموشی است» سروده بهنام کیانی از انتشارات مایا به اعضاء معرفی شد.

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: در این نشست که با حضور ۴۰ عضو نوجوان دختر همراه بود، ابتدا اعضاء به خوانش آثار خود پرداختند و سپس در کارگاهی با موضوع تشخیص(آدم نمایی) شرکت کردند.

‫‪

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =