حفظ کرامت  انسانی  از شاخص ‍‌ترین برنامه‌های  مسئولین حراست است

با حضور مدیر دفتر مرکزی حراست کانون و مسئولان حراست استان ،آیین معارفه مسئول حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در تاریخ 12تیر 97، آیین معارفه « حسنعلی عزت خواه » به عنوان مسئول حراست اداره کل کانون استان  کهگیلویه و بویراحمد در دفتر مدیرکل کانون استان برگزار شد.

در آغاز برنامه پس از تلاوت قرآن مجید ، «عیسی گرجی زاده » مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان این مراسم و آرزوی موفقیت برای حراست جدید استان، گزارش  عملکردی از فعالیت ها و موفقیت های کانون استان را بیان کرد.

عیسی گرجی زاده با توصیه به حراست جدید کانون استان از وی خواست که کرامت و ارزش های انسانی همکاران را مد نظر و تعامل و همراهی داشته باشد.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، هویت و کرامت بخشی به همکاران را از شاخص‌ترین برنامه‌های حراست دانست که نیاز به کار مشفقانه دارد.

قاسم تنها  با اشاره به رسالت پیامبر گونه همکاران کانون در ایجاد زمینه همراهی و پیشتازی آینده سازان ایران اسلامی در این عرصه تاکید کرد: واقع بینی، اخلاص در عمل، رفتار منصفانه، عدم قضاوت نابجا، گذشت و اغماض، کلان نگری، مثبت اندیشی، پرهیز از رفتار غیر حرفه ای، تمرکز بر پیشگیری، اطلاع رسانی به موقع و تکریم ارباب رجوع از مواردی است که مورد توجه ویژه حراست و همکاران است.

وی افزود:  کار حراست با مدیریت دانایی سر و کار دارد و مسئولان حراست  با این نوع مدیریت کار کنند.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون از مسئول حراست خواست که با وسعت نگاه کلان نگر برنامه ریزی کند و حفظ آبروی همکاران را مد نظر داشته باشد.

وی با تاکید بر این که همه همکاران کانون مسئول حراست هستند، خواستار همراهی و همدلی همه بخش‌های کانون با مجموعه حراست شد.

نماینده اداره کل حراست استان نیز در این مراسم گفت: در حدود وظایف حراست باید به رسالت سازمان نگاه کرد و چون هدف پرورش نیروهای واجد الشرایط است باید انسان های موحد تربیت کنیم.

وی افزود: هدف باید مقدس باشد و نباید به هر وسیله ای برای رسیدن به هدف تلاش کرد بلکه راه رسیدن به هدف باید مشروع باشد.

نماینده اداره کل حراست استان با تاکید برا اینکه خودسازی باید ابتدا از خود شخص آغاز گردد؛ افزود: خودسازی از خود فرد آغاز و اگر خود شخص عامل باشد می تواند انسان تربیت کند.

مسئول جدید حراست کانون نیز با قدردانی از اعتمادی که در سپردن این مسوولیت به وی شده است، ابراز امیدواری کرد با تعامل و همراهی با سایر همکاران خود بتواند در این بخش هم به خوبی ادای وظیفه کند.

حسنعلی عزت خواه افزود: از مهمترین اهداف حراست ، پیگیری ، سالم سازی و شناسایی افراد با انگیزه و توانا است .

وی با ابراز امیدورای در خصوص آینده پیش رو کانون استان اظهار داشت: امیدواریم در روزهایی که که در پیش روی داریم محیطی شاد برای کودکان و نوجوانان فراهم نماییم.

در ادامه حکم انتصاب حسنعلی عزت خواه توسط مجری مراسم قرائت شد و با حضور مهمانان ویژه مراسم به وی اعطا شد و از خدمات ارسلان رضوی زاده  مسئول سابق حراست کانون استان تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =