حضور فرماندار شهرستان بهمئی در ایستگاه نقاشی مرکز فرهنگی هنری لیکک

با حضور فرماندار شهرستان بهمئی مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست در مرکز فرهنگی هنری لیکک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار شهرستان بهمئی در جمع کودکان کانون پرورش فکری حضور یافت و همگام با کودکان مداد رنگی به دست گرفت و نقاشی کشید.

حکمت الله سنائی در خصوص علت حضورش در جمع کودکان کانون پرورش فکری گفت: بخش های اساسی و موثر شخصیت انسان در دوران کودکی شکل می گیرد و این بخش های شکل گرفته؛ رفتارهای انسان را در طول زندگی هدایت و رهبری می‌کند و روحیاتی همانند خلاقیت، خیرخواهی، کنجکاوی، هنر دوستی و کمال طلبی عمدتاً در دوران کودکی شکل می‌گیرند و درهمین دوران صفاتی مثل بردباری، همزیستی، جامعه پذیری، شجاعت و استقامت یا عکس آن ها در وجود کودک نهادینه می‌شود.
وی افزود: لذا اگر ما می خواهیم روحیه همزیستی انسان با محیط زیست را تقویت و نهادینه کنیم باید مهارت‌های اولیه و ضروری این خصیصه در قالب نقاشی، بازی، شعر، قصه و... به کودک آموزش و انتقال داد
وی افزود: اگر ما امروزه از بابت  تولید بی رویه زباله، مصرف بی رویه آب و سایر حامل های انرژی دچار خُسران هستیم باید به کودکان خود از دوران کودکی و به روش کودکانه رعایت اینگونه موارد را آموزش دهیم و باورهای درست را به کودکان خود انتقال دهیم.

در پایان به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این  ایستگاه نقاشی هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =