کد خبر: 279933
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
بازدید 573
برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی رضوی در استان فارس معرفی شدند

برگزیدگان مرحله استانی مسابقه خاطره نویسی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام در استان فارس معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، هیئت داوران مرحله استانی  شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام در کانون پرورش فکری، برگزیدگان بخش های مختلف این مسابقه را که با محورهای موضوعی قدمگاه عشق «هجرت امام‌رضا(ع) از مدینه تا خراسان»، سبک زندگی امام رضا(ع) «اخلاق و آداب، زهد و عبادت، علم و دانایی، رافت و مهربانی، سخاوت و بخشش، طب‌الرضا (ع) » و «ترویج و تبیین سبک زندگی ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ رضوی با مصادیقی همچون محبت اهل بیت (ع)، هویت دینی، گذشت، ایثار و...» برگزار شد معرفی کردند.

بر اساس این گزارش در گروه سنی 11 تا 13 سال، آیدار افتاده با اثر «آرزوی من و مادرم»، کژال نجیب زاده با خاطره «کادوی تولد»، هلیا مرادی با اثر «چادر مشکی» و هستی کارگر با خاطره «فرصت اجابت» به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

همچنین نازنین زهرا خیر آبادی با اثر «دست پر»، مهسا ابراهیمی با خاطره «آرزوی من»، فاطمه زارعیان با اثر «آن سه دوست» و ستایش ناطری فرد با خاطره «حبه قند» رتبه های برتر مسابقه خاطره نویسی گروه سنی 14 تا 18 سال را به خود اختصاص دادند.

در مسابقه استانی «خاطره نویسی رضوی» از مجموع 52 اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس پس از داوری، ‌ 8 اثر در دو گروه سنی 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال به‌عنوان برگزیده استانی معرفی شدند.

از برگزیدگان استانی  بخش های مختلف موضوعی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام 27 و 28 تیر ماه همزمان با دهه کرامت در اداره کل کانون فارس تقدیر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =