کد خبر: 279977
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
صبحانه با طعم کتاب

اعضای مرکز چناران در ویژه‌برنامه «صبحانه با طعم کتاب» در محیط صمیمانه به نقد کتاب‌های کودک و نوجوان می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی، مرکز چناران،در تابستان ۱۳۹۷ ویژه‌برنامه «صبحانه با طعم کتاب» را برگزار کرد.

نرگس غلامی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: متأسفانه علیرغم تاکید و سفارش صاحب‌نظران حوزه تغذیه و سلامت، کودکان و نوجوانان عادت به خوردن صبحانه کامل ندارند و از فواید این وعده اصلی غذا غافل هستند، لذا مربیان فرهنگی مرکز تصمیم گرفتند با برپایی سفره صبحانه و تشویق اعضا به خوردن، میزان تمرکز و قدرت یادگیری آنان را افزایش و محیطی سرشار از نشاط و مهربانی را در مرکز فراهم آورند.

مربی مسوول مرکز در ادامه گفت: در این ویژه‌برنامه اعضا پس از تناول وعده‌ی صبحانه خود، در یک فضای صمیمانه به مطالعه می‌پردازند و نظر خود را راجع به کتاب بر روی پانل تعیین شده یادداشت می‌کنند و با تکمیل این جمله که «من کتاب ... را دوست دارم / ندارم چون ... » ضمن ارائه نظر به نقد و بررسی کتاب از جهت محتوا، صفحه‌آرایی، تصویرگری و ... می‌پردازند.

غلامی هدف از این برنامه را معرفی آثار فاخر از نویسندگان ایرانی، اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی، کسب مهارت‌های اجتماعی و توجه به اهمیت صبحانه به عنوان یک وعده اصلی غذایی مطرح کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =