درخشش مربی و اعضای کانون گیلان در جشنواره استانی«چادرهای آسمانی»

پنج اثر برگزیده و هفت اثر شایسته تقدیر در بخش نقاشی و یک برگزیده در بخش پوستر، رهاورد حضور مربیان و اعضای کانون گیلان در جشنواره استانی «چادرهای آسمانی» شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، آیین پایانی نخستین جشنواره استانی«چادرهای آسمانی» در حالی برگزارشد که آثار مربی و اعضای کودک و نوجوان کانون استان گیلان در بخش نقاشی و پوستر این جشنواره در جمع اثرهای برگزیده قرارگرفت.

براساس این گزارش، با انتشار فراخوان جشنواره چادرهای آسمانی که با محوریت عفاف و حجاب و دربخش‌های عکس، پوستر، تصویرسازی و نقاشی (ویژه کودک و نوجوان) صورت‌گرفت، بیش از ۷۸ اثر از سوی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شد که هیئت داوران در بخش نقاشی پنج اثر ارسالی اعضای کانون را به عنوان برگزیده و هم‌چنین هفت اثر دیگر را شایسته تقدیرشناخت.

برپایه این گزارش، در بخش پوستر نیز هیئت داوران اثر سمانه خانجانی، مربی فرهنگی مرکز صومعه سرا را نیز به عنوان اثر برتر این بخش معرفی‌کرد.

تقدیر از شرکت کنندگان زیر ۷‌ سال بخش نقاشی و هم‌چنین برپایی نمایشگاه آثار برگزیده، ازدیگر برنامه‌های آیین پایانی جشنواره استانی «چادرهای آسمانی» بود که روز پنج‌شنبه، ۲۱ تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های نیروی انتظامی در رشت برگزارشد.

برای مشاهده اسامی مربی و اعضای برگزیده کانون اینجا کلیک کنید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =