بازبینی «ماه شب پانزده» توسط داوران جشنواره «تهران مبارک»

نمایش «ماه شب پانزده» تولید واحد تئاتر و نمایش عروسکی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مریم سعادت، بنفشه بدیعی و بهرام شاه احمدلو، سه داور تهرانی جشنواره تهران مبارک هستند که برای بازبینی تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری این استان به کرمانشاه سفر کردند.

بر همین اساس، بازبینی نمایش «ماه شب پانزده» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی وحید خسروی، در سالن انتظار به نمایش درآمد و مورد بازبینی داوران قرار گرفت.

سعید نوروزی و نسترن ذبیحی، بازیگردانی، نسترن جوادنیا، پویان پیره، سما صدیقی، شهره دانشیار، عروسک گردانی،همایون محمدی، آهنگسازی و اصغری، عروسک سازی، عوامل این نمایش را تشکیل داده اند.

موضوع این نمایش نیز در مورد سرداری است که جنایت های زیادی انجام داده و خون های بسیاری ریخته است تا به پادشاهی برسد. ولی در شبی که قرار است داماد پادشاه شود تمام جنایت های مرتکب شده اش یقه اش را می چسبد و در نهایت به جزای کارهای خود می رسد که جبران پذیر نیست.

نمایش «ماه شب پانزده» تولید واحد تئاتر و نمایش عروسکی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است که برای شرکت در جشنواره «تهران مبارک» مورد پذیرش هیات داوران این جشنواره قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =