تولید 400 اثر از کودکان مازندرانی  برای شرکت درجشنواره های رضوی

همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام،کودکان ونوجوانان مازندرانی 400 اثر فرهنگی، هنری و ادبی برای شرکت در این جشنواره تولید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، شانزدهمین جشنواره بین المللی رضوی در بخش کودک و نوجوان با هدف توسعه و ترویج مفاهیم فرهنگی و معارف رضوی در میان کودکان و نوجوانان، توجه به سیره اخلاقی و سبک زندگی امام رضا(علیه‌السلام) به ویژ رأفت و مهربانی ایشان و بررسی و مطالعه در هجرت امام رضا(علیه‌السلام) از مدینه تا خراسان برگزار می‌شود.

مرحله‌ی استانی این جشنواره  اما، در بخش کودک و نوجوان با عنوان «قدمگاه عشق» در سطح 25 مرکز ثابت، 4 مرکز سیار روستایی، 1 مرکز پستی و در مجموع 32 مرکز کانون پرورش فکری مازندران در رشته های: کاردستی- پژوهش اعضا- کتابسازی- نامه ای به امام- خاطرات زیارت (خاطره نویسی)- سرود- پویانمایی- طراحی تمبرپستی و کارت پستال سازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پس از ارسال فراخوان به مراکز در اسفندماه سال 96 تانیمه ی خردادماه سال 97 به واسطه ی پیگیری کارشناسان و همت  مربیان و استقبال با شور و نشاط اعضای مراکز فرهنگی و هنری در استان، بیش از 400 اثر از 293 نفر عضو  در بخش‌های: کاردستی- پژوهش اعضا- کتابسازی- نامه ای به امام- خاطرات زیارت (خاطره نویسی)- سرود- پویانمایی- طراحی تمبرپستی و کارت پستال سازی به دبیرخانه استانی  رسید.

 در نهایت پس از داوری اولیه از سوی کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش کانون؛ 96 اثر از مجموع آثار برگزیده استانی جهت ارسال به دبیرخانه ی مرکزی در تهران ارسال شد تا در رقابت با سایر برگزیدگان از استان‌های دیگر قرار گیرد.

         

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =