کد خبر: 280039
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
احداث بوستان نوجوانان در سمنان آغاز شد

احداث نخستین بوستان فرهنگ و هنر نوجوانان در سمنان آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این بوستان در زمینی با وسعت نزدیک به 4هزار و 700 متر مربع احداث می‌شود و قرار است در آن بخش‌های جذابی مانند سرای نوجوان برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، علمی، ورزشی و مشاوره، سالن آمفی‌تئاتر به منظور برگزاری آیین‌های فرهنگی هنری و... تنوع در مسیرهای حرکتی با هدف تقویت حس ماجراجویی، پیست دوچرخه‌سواری، زمین اسکیت و فوتبال دستی با هدف ایجاد پویایی و نشاط، باغ کاشت و گیاه‌شناسی با رویکرد آشنایی با فرهنگ کشت و کار و گل‌کاری و آشنایی با گیاهان بومی سمنان، باغ مینیاتور، فضای بازی‌های جمعی با هدف افزایش روحیه همکاری، صخره‌نوردی و نمایشگاه روباز با هدف تبادل علمی و فرهنگی ایجاد و به پیشنهاد شهردار سمنان برای این بوستان مبلمانی متفاوت نصب شود.

مهدی جمال مدیرکل کانون استان سمنان در این زمینه توضیح داد: بر اساس نیازسنجی صورت ‌گرفته به منظور تامین بخشی از سرانه‌ی فضاهای جمعی مورد نیاز برای کودکان و نوجوانان و ایجاد فضاهایی برای تفریح و گذران اوقات فراغت آنان در کنار خانواده، طراحی بوستان نوجوان جنب مجتمع فرهنگی هنری کانون سمنان و با با همکاری شهرداری این شهر صورت گرفت.

او گفت: احداث بوستان ویژه نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌روی کانون است و از آن‌جا که بیشتر استفاده‌کنندگان آن نوجوانان هستند، ارایه خدمات فرهنگی، آموزشی و هنری در این پارک سهم‌به‌سزایی در غنی‌کردن اوقات فراغت مخاطبان خواهد داشت.

گفتنی است آیین کلنگ‌زنی این بوستان هم‌زمان با برگزاری گردهم‌آیی مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در سمنان و با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون، سیدمحمد ناظم رضوی شهردار سمنان و جمعی از اعضا و مربیان کانون سمنان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =