«بگذار تروا بسوزد» آناهیتا آروان، شایسته تقدیر شد

رمان «بگذار تروا بسوزد»، نوشته‌ی آناهیتا آروان، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، برگزیده بخش ادبیات داستانی هشتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، این دوسالانه در پنج بخش شعر، ادبیات داستانی، پژوهش‌های ادبی، ادبیات کودک و ادبیات نمایشی برگزارشد و در این میان هیئت داوران متشکل از منیژه آرمین، ابراهیم زاهدی مطلق و مریم برادران، رمان «بگذار تروا بسوزد» آناهیتا آروان، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری رودسر را به عنوان برگزیده بخش ادبیات داستانی هشتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی اعلام‌کرد.

رمان «بگذار تروا بسوزد» که از سوی انتشارات علمی فرهنگی منتشر شده، جهانی را معرفی‌می کند سرشار از عشق‌ها و خیانت‌ها، بی وفایی‌ها و وفاداری‌ها و مجموعه‌ی از احساسات و عواطف انسانی عمیقی است که در تنگناها نیز زنده‌می مانند...

این اثر درمیان آثارداستانی بانوان نویسنده منتشرشده در سال ۹۵ و ۹۶ ، عنوان تنها اثر شایسته تقدیر هشتمین دوره جایزه ادبی پروین را که ۲۳تیرماه ۱۳۹۷ در حسینه جماران برگزارشد را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، آناهیتا آروان مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر، کارشناس زبان و ادبیات فارسی و  ارشد رشته پژوهش هنر است.

وی فعالیت مطبوعاتی خود را از سال ۱۳۷۹ در کیهان بچه‌ها آغازکرده و مسوولیت بخش شعر و داستان نشریه شاپرک و بخش داستان کیهان بچه‌ها را برعهده داشته و از اعضای طرح پالایش کتاب بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و هم‌چنین عضو تدوین فرهنگ قصه‌شناسی یلدا محسوب‌می شود.

آناهیتا آروان در حال حاضر از نویسندگان مجله‌ی اینترنتی الف یا محسوب می شود و مجموعه‌ی داستان «پسرم قدش بلند است»  و «بگذار تروا بسوزد» از جمله آثار این مربی فرهنگی کانون به‌شمارمی رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =