ویژه برنامه‌ی جشن روز دختر در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

هم‌زمان با روز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و روز دختر ویژه برنامه‌های جشن دهه کرامت و روز دختر در مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ویژه برنامه‌ی جشن های دهه کرامت و روز دختر در مراکز فرهنگی هنری کانون هرمزگان با حضور اعضا برگزار شد.

در این ویژه برنامه‌ها  اعضای کانون ضمن آشنایی با دهه کرامت، با شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله، امام رضا علیه السلام و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام آشنا می‌شوند.

بر اساس این گزارش اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع آفرینش بندرعباس با اجرای برنامه‌هایی از جمله  قصه‌گویی، اجرای مسابقه پانتومیم و معرفی شخصیت حضرت معصومه سلام الله این ایام را گرامی داشتند.

همچنین جشن روز دختر در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس با حضور والدین و اعضا با اجرای معرفی شخصیت، کارگاه کارت پستال سازی، مسابقه پانتومیم و اهدا کتاب انجام شد.

مرکز فرهنگی هنری  ابوموسی نیز با همکاری کمیسیون امور بانوان و بسیج خواهران این جزیره در محل کانون پرورش فکری با حضور مادران و دختران ویژه برنامه ای را اجرا کرد.

مولودی خوانی مادر یکی از اعضا، خوانش بیانیه هفته عفاف و حجاب وروز دختر و برگزاری مسابقه از جمله برنامه‌های این مرکزفرهنگی هنری بود.

هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله جشنی با عنوان " دخترها فرشته‌اند در مرکز فرهنگی هنری بندر لنگه با حضور اعضا برگزارشد.

در این جشن اعضا با شخصیت حضرت معصومه (س) آشنا شدند. شعرخوانی، اجرای سرود با عنوان « خواهر خورشید»، مسابقه‌ دایره‌ها با موضوع حجاب و معرفی ایام و وقایع با موضوع دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب، مسابقه بهترین کیک از جمله برنامه‌های اجرا شده در این برنامه بود.

در ادامه اعضای کانون بندرلنگه با همکاری اداره منابع طبیعی با کاشتن نهال با طبیعت پیوند بستند و از اعضای کتابخوان مرکز تقدیر شد.

همزمان با هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه‌ای با حضور اعضا در مرکز فرهنگی هنری بستک برگزار شد. اعضای کودک و نوجوان دختر با معرفی و بحث آزاد درخصوص «حجاب مصونیت است نه محدودیت » با مولفه های حجاب برتر آشنا شدند . مسابقه نقاشی ، برگزاری نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب ، کارگاه کاردستی خلاق با موضوع عروسک های محلی با حجاب  از جمله برنامه ‌های اجرا شده در این روز بود .

همچنین  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن« دختران نور» با حضور جمع کثیری از اعضای کودک و نوجوان دختر برگزار شد.

از دیگر برنامه های اجرایی این هفته شرکت اعضا و مربیان در همایش عفاف و حجاب شهرستان و تقدیر از بانوان و اعضای دختر توسط ستاد گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب بوده است .

همچنین اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری جاسک نیز با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری ازجمله نقاشی روی صورت، معرفی شخصیت و اجرای مسابقه  روز دختر و هفته کرامت را گرامی داشتند.

بر همین اساس از طرف کمیته عفاف وحجاب  این شهرستان از الهام اشرافی جاسکی  مربی مسوول کانون جاسک و الهام دهقان مربی هنری مرکز فرهنگی هنری جاسک به عنوان برتر عفاف وحجاب این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در دهه کرامت با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری این ایام را گرامی می‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =