کد خبر: 280074
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
بازدید 1797
غار نخجیر و سرچشمه‌ی محلات مقصد اردوی پژوهشگران کانون قم

این اردوی دو روزه علمی تفریحی جهت قدردانی از اعضای پژوهشگر و مربیان فعال در امر پژوهش بود که  با استقبال گسترده‌ی اعضا انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، اعضای پژوهشگر استان راهی اردوی دو روزه به غار نخجیر در شهر نراق استان مرکزی و شهر محلات شدند.

این اردوی دو روزه علمی تفریحی جهت قدردانی از اعضای پژوهشگر و مربیان فعال در امر پژوهش بود که  با استقبال گسترده‌ی اعضا انجام شد.

غار نخجیر، غاری با قدمت تقریبی ۷۰میلیون ساله است که ما بین دو شهر نراق و دلیجان در استان مرکزی واقع شده است. این غار که در سال ۱۳۶۸ به دست چوپان‌های نراقی کشف شده جزء غارهای آهکی و زنده‌ی دنیا به حساب می‌آید.

حدادپور کارشناس آموزش و پژوهش استان هدف از برگزاری این اردو را اینطور بیان کرد: هدف از انجام این اردو علاوه بر تشویق و قدردانی از اعضای پژوهشگر، لمس طبیعت و درک درست خلقت خداست که مطمئنا اعضا پس از مشاهده‌ دقیق و در پی داشتن اطلاعات کافی در موارد علمی، آن موضوع را بیشتر و عمیق‌تر متوجه می‌شوند.

اردوی دو روزه غار نخجیر، با سفر به محلات و صرف نهار در محل سرچشمه، مسابقه عکاسی با موضوع «طبیعت و محیط زیست»، اجرای بازی‌های بومی-محلی و فکری توسط گروه‌های اعضا و مربیان، ساخت کاردستی‌ با برگ و چوب و حضور در گلخانه و خرید گل و گیاه به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =