کد خبر: 280097
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
بازدید 887
جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در کانون گیلان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (س) و روز دختر را با اجرای ویژه‌برنامه‌هایی هدف‌مند گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، طی این برنامه‌ها که در نخستین روز از دهه کرامت و به منظور پرورش حس دینی اعضا و تعمیق باورهای مذهبی در آنان صورت‌گرفت، ضمن تقدیر از اعضای برگزیده دختر مراکزفرهنگی هنری، فرصتی برای معرفی توان‌مندی‌های آنان به جامعه ‌فراهم‌شد.

مرکز فرهنگی هنری شفت

به همین مناسبت مرکز فرهنگی هنری شفت با برگزاری ویژه‌برنامه‌ «فرشته‌های زمینی» میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز دختر را گرامی‌داشت.

طی این ویژه برنامه که با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای معرفی توان‌مندی‌های اعضای دختر و با همراهی مسوولان و خانواده‌ها برگزارشد، مربیان و میهمانان به تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه (س) به‌مخاطبان پرداخته و نقش فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کانون را در انتقال آموزه‌های دینی به کودکان و نوجوانان یادآورشدند.

برگزاری مسابقه‌ی نقاشی «من با حجاب زیباترم»، اجرای مسابقه‌ی حضوری و هم‌چنین قصه‌گویی و  دکلمه‌خوانی اعضا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در همین زمینه نیز اعضای گروه سرود این مرکزفرهنگی هنری به هنرنمایی پرداختند.

تقدیر از اعضای محجبه و فعال کانون پرورش فکری شهرستان شفت نیز بخش پایانی این مراسم به شمارمی رفت.

مرکز فرهنگی هنری شفت

مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه

کانون پرورش فکری کانون آستانه اشرفیه نیز با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر را جشن‌گرفت.

بر پایه این گزارش، آشناسازی اعضا با سیره‌ی عملی حضرت معصومه(س) وهم‌چنین برگزاری کارگاه‌های کاردستی و نقاشی با همین موضوع و خاطره‌گویی از روزهای زیارت، از جمله برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه بود.

مرکز فرهنگی هنری آستانه اشرفیه

مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون رشت

این مرکز فرهنگی هنری نیز با تکیه بر فعالیت‌های هدف مند و کتاب‌محور به  معرفی شخصیت و ایام به کودکان و نوجوانان پرداخت. اجرای فعالیت قصه‌گویی، شعرخوانی و روخوانی کتاب ازدیگر برنامه‌های مربیان این کانون برای اعضا محسوب‌می‌شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون رشت

مرکز فرهنگی هنری کیاشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرکیاشهر نیز با معرفی کتاب «کاش تورا می دیدم»، برگزاری کارگاه آموزش   «کاردستی‌هایی برای هدیه» و برپایی کارگاه ادبی«دل‌نوشته‌هایی برای یک معصوم»، میزبان کودکان و نوجوانان بود.

تقدیر از دختران برگزیده و هم‌چنین اهدای جایزه به اعضای هم‌نام حضرت معصومه(س)، از برنامه‌هایی بود که باهمراهی اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری بندرکیاشهر صورت‌گرفت.

مرکز فرهنگی هنری بندرکیاشهر

مرکز فرهنگی هنری لاهیجان

مرکز فرهنگی هنری لاهیجان نیز با هنرنمایی گروه سرود اعضای خود میهمان جشن میلاد حضرت معصومه( س) در استانداری گیلان بود.

طی این حضور، مربیان و اعضای دختر این مرکز به اجرای سرود رضوی برای حاضران پرداختند که با استقبال حاضران و اهدای هدیه از سوی معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی و هم‌چنین سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان به آنان همراه‌شد.

هنرنمایی گروه سرود کانون لاهیجان در استانداری گیلان

بنابراین گزارش، تجلیل از نوریه گیتی بین عضو برگزیده مرکز فرهنگی هنری مجتمع در شورای اسلامی شهر رشت نیز ازجمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این ایام بود.

طی این ویژه‌برنامه که با حضور مدیرکل کانون استان و اعضای شورای اسلامی شهر رشت صورت‌گرفت، از این عضو برجسته که عنوان‌های برگزیده شعر کشوری در پرسش مهر رئیس جمهوری، جشنواره بین المللی شعر رضوی، جشنواره شعرخوارزمی و هم‌چنین کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان را در کارنامه دارد، تقدیرشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =