کد خبر: 280107
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
بازدید 822
ویژه برنامه های میلاد حضرت معصومه(س) در کانون فارس برگزار شد

جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس با حضور اعضای کودک و نوجوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، جشن میلادحضرت معصومه (س) و روز دختر با معرفی شخصیت فاطمه معصومه (س)، قصه گویی و اهدای هدیه به اعضای دختر در مرکز فرهنگی هنری گله دار همراه بودبرگزار شد.

اعضای نوجوان دختر مرکز فرهنگی هنری شماره 1 جهرم نیز در جشن روز دختر که با همکاری فرمانداری، بسیج خواهران و سایر اداره ها برگزار شد شرکت کردند. گروه سرود دختران مرکز یک در این برنامه سرود زیبایی را با عنوان پیروان راه زهرا (س) اجرا کردند. همچنین فاطمه لیمو پرور عضو خوب کانون شماره یک جهرم، روایتی زیبا را از زندگی حضرت معصومه (س) قصه گویی کرد.

ویژه برنامه دهه کرامت با سرود ملی وصلوات خاصه امام رضا (ع) در مرکز فرهنگی هنری اقلید برگزار شد. در این برنامه مادران اعضا در کنار دختران خود با حضور در مرکز علاوه بر شرکت در برنامه ها در ساخت کاردستی ومسابقه مشارکت کردند. در بخشی از برنامه نیز که با همکاری اداره ارشاد اقلید برگزار شد دو نفر از شاعران اقلیدی شعرهای خود راخواندند. در ادامه اعضای فعال و شرکت کنندگان در جشنواره رضوی هدایای خود را دریافت کردند. در طول دهه کرامت فعالیت های دیگری همچون نشریه دیواری، شعرخوانی، قصه گویی امام رضا(ع)، کاردستی و... و. در مرکز فرهنگی هنری اقلید اجرا می شود.

جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در مرکز فرهنگی هنری قیروکارزین نیز با اجرای فعالیت های معرفی شخصیت حضرت معصومه(س)، شعر خوانی و قصه گویی همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =