هم افزایی سازمانی با تعامل مطلوب بین واحدی و انجام کارگروهی میسر می گردد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تعامل مطلوب بین واحدی و انجام کارگروهی را مهمترین دلیل هم افزایی در سازمان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ؛ عیسی گرجی زاده در نشست شورای فرهنگی با اشاره به اینکه بازدید از مراکز فرهنگی هنری در راستای بهبود فرآیندها می باشد اذعان داشت: ایجاد و بهبود تعامل بین واحدی در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی اظهار داشت: انجام کارگروهی  در جهت پیشبرد و تحقق اهداف سازمان بسیار حائز اهمیت است و استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای کار گروهی موجبات هم افزایی سازمانی و تسریع امور را فراهم نموده و در نهایت رضایتمندی هر چه بیشتر مخاطبین را فراهم خواهد نمود.

معاون فرهنگی ، اجرایی کانون استان نیز در این نشست با بیان اینکه  موفقیت های یک سازمان در راستای کار تیمی است ، گفت : زمانی‌که قرار است گروهی از افراد برای هدف‌های مشترک تلاش کنند، می‌بایست اعتماد به هم را نیز به عنوان یک تعهد در نظر بگیرند و یک تیم موثر به خوبی درک می‌کند که کار تیمی اثربخشی بیشتری برای آن‌ها فراهم می‌کند و این کار تنها با کمک‌های فردی ممکن می‌شود.

علی اکبر هاشمی افزود:  افزود: ارتباطات خوب، اجازه دادن به اعضای تیم برای ارائه نظرات، انگیزه دادن، ارائه‌ی بازخورد و صادق بودن می‌تواند اعتماد متقابل بین اعضای تیم را توسعه بخشد.

معاون فرهنگی اجرایی کانون کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مهمترین راه نرسیدن سازمان به اهداف را ، عدم پیگیری مصوبات جلسات در نشست های فرهنگی دانست و تصریح کرد: خروجی جلسات باید مشخص باشد و از همکاران انتظار پیگیری مصوبات شوراهای فرهنگی را داریم.

هاشمی در پایان گفت: باید با تلاش مضاعف برای پیشبرد اهداف سازمان ، سیاست های ابلاغی از سوی مدیرعامل را به نحو احسن انجام داد.

برگزاری نشست فصلی مربیان کانون استان در هفته آینده، بررسی چگونگی برگزاری اردوی استانی اعضای مراکز فرهنگی هنری ، همراهی مربی بخش مکاتبه ای با کتابخانه های سیار روستایی ، مستند سازی آثار هنری قبل از ارسال آثار به دبیرخانه استانی در فراخوان ها و جشنواره ها  از مصوبات این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =