کد خبر: 280184
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
بازدید رییس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس از کانون شهرکرد

رئیس و اعضای کمیسیون، آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد دیدن کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا عارف به همراه سایر اعضای کمیسیون، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش، نمایندگان و مسوولان استانی، در روزهای 26 و 27 تیر 1397 از مجتمع و مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد بازدید کردند.

محمدرضا عارف پیش‌تر هدف این بازدیدها را ایجاد سنتی حسنه در کمیسیون آموزش و تحقیقات به منظور بررسی وضعیت، مشکلات و فضاهای آموزشی این استان در این سفر عنوان کرده است.

ابراز خرسندی و رضایت‌مندی اعضای این کمیسیون از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... کانون وابراز علاقه و یادآوری خاطرات دوران کودکی برخی از این اعضا در کانون از جمله بازخوردهای این بازدید بود.

در این بازدید هم‌چنین بخشی از فعالیت‌های کانون در قالب نمایشگاهی برای بازدید برپا شد و اجرای گروه سرود رضوی مرکز مجتمع، شاهنامه‌خوانی اعضای مرکز فارسان و پخش پویانمایی ساخته شده از سوی اعضای مرکز شماره یک شهرکرد از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

در این دیدار به مسایلی مانند توسعه مراکز و گسترش پوشش خدمات کانون در استان همچنین پاره‌ای از مشکلات مربیان پاره‌وقت در سیستم آموزشی کانون از جمله حقوق و بیمه این مربیان اشاره شد.

گفتنی است است در ادامه این سفر، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و هم‌چنین بنیاد ملی نخبگان این استان بازدید به‌عمل آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =