کودکان و نوجوانان فارس توانستند با ارادت به امام رضا (ع)، باور دینی و احساس خود را به خوبی نشان دهند

مدیر کل کانون پرورش فکری و کودکان نوجوانان فارس با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان فارس توانستند با ارادت به امام رضا (ع)، باور دینی و احساس خود را به خوبی نشان دادند، گفت: باید بتوان روح نشاط، امید و شادی را در میان کودکان دمید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس امروز (28 تیر) در آیین پایانی بخش استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام که در شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه حس همدلی و وحدت بین خواهر و برادر را به خوبی می توان در رابطه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مشاهده کرد، گفت: حضرت معصومه (س)، زینب وار خود را برای یاری امام رضا (ع) به ایران می رساند و رنج سفر را تحمل می کند.

 وی با اشاره به اینکه فعالیت های شکل گرفته باید جنبه آموزشی و پرورشی داشته باشد، اضافه کرد: باید بتوانیم با تولید محتوای خوب بیش از پیش به فعالیت های کانون کیفیت ببخشیم و روح نشاط، امید و شادی را در میان کودکان و نوجوانان بدمیم.

 افتخاری با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان فارس توانستند با ارادت به امام رضا (ع)، باور دینی و احساس خود را به خوبی نشان دادند، اظهارداشت: امام رضا (ع)، مهارت های ارتباطی را به ما یاد می دهد و این منظر باید در آموزش های کانون به خوبی دیده شود.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس که در جمع اعضای کودک و نوجوان و مربیان کانون فارس سخن می گفت با تاکید بر اینکه باید با تاسی از امام رضا (ع)، توکل به خداوند داشته باشیم و قلب هایمان را برای خداوند خالی کنیم، اضافه کرد: گشاده رویی و خوش رویی زندگی را شیرین می کند و همچنین یادمان باشد نماز را به عنوان رابطه ای با خالق یکتا، مورد توجه قرار دهیم که این مضامین اخلاقی، تربیتی و دینی همواره مورد توجه امام رضا (ع) و همه ائمه اطهار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =