اهدای 200 جلد کتاب به مراکز برتر جشنواره رضوی کانون پرورش فکری فارس / همدلی رمز موفقیت در جشنواره رضوی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: به هر مرکز برگزیده شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)در استان فارس، 200 جلد کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اهدا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، مهدی امیدبخش در آیین تجلیل از برگزیدگان استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بیان کرد: تمامی دستگاه ها و نهادها باید به کانون کمک کنند تا در راستای وظایفش تلاش کند و در این زمینه دین خود را به نسل فردا ادا کنیم.
امیدبخش خطاب به شرکت کنندگان در این جشنواره همدلی را رمز موفقیت دانست و افزود: همه شرکت کنندگان در جشنواره باید به خود ببالند زیرا به واسطه اینکه در این جشنواره شرکت کردند به بحث مهم این جشنواره یعنی همدلی رسیده اند.
امیدبخش ادامه داد: آثار شما هم به واسطه اعتماد خانواده هم به خاطر همدلی بین شما و مربیان خلق شده است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: در رقابت جشنواره رضوی بازنده نداریم و همه برنده اند زیرا کسانی که آثارشان برگزیده نمی شود هم در حقیقت کسب تجربه می کنند و تلاش می کنند در آینده به مقام های برتر دست یابند که البته به واسطه همدلی ها تمام این موفقیت ها حاصل  خواهد شد.
امیدبخش اهدای 200 جلد کتاب به مراکز صاحب آثار برتر در این جشنواره را از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نوید داد و گفت: این اقدام در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی است و امیدواریم شاهد ترویج کتابخوانی در استان باشیم.
وی در پایان با اشاره به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی، از همه اعضای کانون و مربیان دعوت کرد در این برنامه همچون سال های گذشته مشارکت فعال داشته باشند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =