از دیدن تئاتر، هم لذت ببریم هم یاد بگیریم

مرضیه برومند در اولین اجرای نمایش «ترنج» گفت: خرسندم که مرکز تئاترِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از 50 سال سابقه، همچنان فعالیت می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برومند در این مراسم با یادآوری خاطره‌های فعالیتش در کانون پرورش فکری ادامه داد: پنجاه و چند سال پیش که دانشجویی ۲۱ ساله بودم، اولین گروه تئاتر ویژه کودکان در کانون راه‌اندازی شد و من یکی از اعضای آن بودم.

این کارگردان باسابقه تئاتر خاطرنشان کرد: اولین نمایش ویژه کودکان در همین سالن اجرا شد و من هم یکی از بازیگران آن بودم و خوشحالم این سالن بعد از این همه سال که بیش از ۵۰ سال است، همچنان به همت مدیرانش و با تلاش گروه‌های تئاتر کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

برومند همچنین تماشاگران را به تئاتر دیدن تشویق کرد و گفت: چه خوب است که تئاتر را با دقت ببینیم! هم لذت ببریم، هم سرگرم شویم و هم به این فکر کنیم که آن نمایش چه حرفی برای گفتن داشت و می‌خواست چه چیزی به ما یاد بدهد.

این بازیگر و عروسک‌گردان تئاتر با جمله «زنده باد تئاتر!» که با تشویق کودکان حاضر در سالن همراه بود، ربان گشایش نمایش «ترنج» را برید و این نمایش از روز پنج‌شنبه 28 تیر اجرای خود را آغاز کرد.

بر همین اساس، در اولین اجرای این نمایش، نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون نیز حضور داشت.

نمایش موسیقایی «ترنج» نوشته افسانه زمانی و نسرین خنجری است که با کارگردانی افسانه زمانی با بازی بهناز بستان‌دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی، مرضیه نادری و با حضور بازیگران خردسال؛ بارسین سلیمانی و پرنیا اصغرزاده به صحنه می‌رود.

این نمایش هر روز به جزء شنبه‌ها ساعت ۱۹ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره بلیت و دریافت اطلاعات بیش‌تر به پایگاه فروش بلیت به نشانیwww.iranconcert.com  مراجعه یا با شماره‌ تلفن‌های 09034990285 -88980721 و 88966119 داخلی 28 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =