کد خبر: 280246
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
سرپرست کانون زبان مازندران معرفی شد

از سوی رییس کانون زبان کشور، سرپرست جدید کانون زبان استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، مدیر کل این کانون با معرفی  سید مرتضی آصفی  ، وی را به عنوان سرپرست کانون زبان مازندران معرفی کرد.

محمد علی یزدان شناس در این مراسم با اشاره به ظرفیت کانون زبان مازندران به عنوان یکی از کانون های موفق زبان انگلیسی در کشور، این استان را به عنوان سومین استان موفق در حوزه آموزش زبان دوم یاد کرد.

وی با تاکید بر تعداد قابل توجه زبان آموز، مدرسان و کارکنان در حوزه کانون زبان استان، ظرفیت موجود را مسئله‌ی مهمی در توسعه این نهاد آموزشی دانست.

مدیر کل کانون مازندران،در عین حال  از همکاران خود خواست تا با همراهی و همدلی در مجموعه کانون زبان، در جهت ارتقای سطح علمی مراکز و  سطح رضایت کارکنان  تلاش ویژه نماید.

  سرپرست جدید کانون زبان مازندران هم  با اعتقاد بر تولید ایده‌های جدید برای پیشرفت در کانون زبان؛ مدیریت را هنر ایجاد انگیزش در کارکنان دانست  و ابراز داشت: ایجاد انگیزش در کارکنان جهت ارتقای کیفی امور و ارزیابی عملکرد صورت گرفته، می تواند باعث پیشرفت و توسعه شود.

آصفی همچنین بر تعامل میان کانون پرورش فکری و کانون زبان تاکید نمود و این مسئله را گامی دیگر برای موفقیت های کانون زبان عنوان کرد.

در این مراسم، حکم سرپرستی رییس کانون زبان استان  به نمایندگی از رییس کانون زبان کشور از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران  به تقدیم شد.

سید محمد رضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران در حکم انتصاب سرپرست کانون زبان مازندران از آصفی خواست: با برنامه ریزی جهت ایجاد هماهنگی و انسجام در فعالیت ها و سازماندهی امور مراکز آموزشی و استفاده بهینه از امکانات ، تجهیزات و فضای آموزشی  برای ارتقای بهره وری و استفاده بهینه از توانمندی های مدرسان وکارشناسان و کارکنان زبان در سطح استان اهتمام داشته باشد.

آصفی دارای مدرک دکتری مدیریت اجرایی بوده و سابقه تدریس در دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی – مدیریت روابط عمومی در  دانشگاه علامه محدث نوری  – سردبیری نشریه علمی فرهنگی طلوع مهر – عضویت در شواری آموزش و پرورش شهرستان نور و  ارایه مقالات علمی در پایگاه های علمی  را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =