برگزیدگان جشنواره امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۵۰۰ اثر از اعضای کانون پرورش فکری استان به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، فرزاد رحیمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره امام رضا(ع) اظهار داشت: از مجموع 500 اثر، 307 اثر به بخش استانی ارسال شد که از این مجموع 48 اثر در زمینه کاردستی، 9 اثر کتابسازی، 5 سرود، تمبر 48 اثر، کارت پستال 61 اثر، پژوهش اعضا 3 اثر، خاطره‌نویسی 46 اثر، نامه‌ای به امام 88 اثر و 3 اثر نیز پویانمایی بوده است.

وی افزود: از مجموع این آثار 92 اثر نیز به بخش کشوری راه یافته است که شامل کاردستی 18 اثر، کتابسازی 5 اثر، سرود 5 اثر، تمبر پستی 18 اثر، کارت پستال 14 اثر، پژوهش اعضا یک اثر، خاطره‌نویسی 18 اثر، نامه‌ای به امام 22 اثر و پویانمایی 2 اثر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش کیفیت و کمیت آثار جشنواره نسبت به سال گذشته بیان کرد: اعضای کانون با خلاقیت خودشان و با استفاده از مواد دور ریختنی اقدام به تهیه آثار کرده‌اند.

رحیمی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه بچه‌ها در این جشنواره‌ها با دیدگاه‌های ائمه معصوم(ع) آشنا می‌شوند دست به خلاقیت‌های جذابی در این زمینه می‌زنند که سبب رشد فکری آنها می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =