کد خبر: 280252
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
چگونه از خودمان مراقبت کنیم

اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون خواف با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های خودمراقبتی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه سال جاری، کودکان و نوجوانان کانون خواف میزبان مسوول اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی بودند.

نصرت لقای‌رودی مربی مسوول مرکز در این‌باره گفت: با توجه به بروز مشکلات فراوان در زمینه آسیب‌های اجتماعی و بحران‌هایی که نوجوانان با آن روبه‌رو هستند، تصمیم گرفتیم جلسه‌ای با موضوع آسیب‌های اجتماعی، خودمراقبتی و فرآیند حل مسئله با حضور کارشناس اداره بهزیستی داشته باشیم.

در این جلسه که با حضور بیش از ۵۰ کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری کانون خواف برگزار شد، بررودی کارشناس اورژانس اجتماعی، کمک به حذف آسیب‌های اجتماعی، ارائه خدمات با سه ویژگی به موقع بودن، در دسترس بودن و تخصصی بودن، انجام کار تیمی، مسئله‌یابی به موقع، توانمندسازی اجتماعی محور، جامعیت اقدامات و فراهم کردن زمینه مشارکت برای مردم و سازمان‌های مردم نهاد را از اصول اورژانس اجتماعی معرفی کرد.

کودکان و نوجوانان مرکز دانستند، در زمینه مشکلات اجتماعی و خانوادگی می‌توانند با شماره تماس ۱۲۳، از خدمات مددکاری، روانشناسی، تربیتی، حقوقی، فرهنگی و آموزشی بهره‌مند شوند و مشکلات خود را با مشاوران بهزیستی در میان بگذارند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =