کد خبر: 280260
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
گوهری در صدف

به مناسبت دهه مبارک کرامت و گرامی‌داشت روز دختر، مراسم شادی در مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان سرخس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این جشن که در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه سال جاری و با حضور بیش از ۹۰ نفر برگزار شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف تعمیق باورهای دینی و توسعه فعالیت‌های مذهبی برگزار شد.

صدیقه ترشیزی مربی مسوول مرکز سرخس با بیان اینکه‌ تربیت دینی کودک و نوجوان جزء اولویت‌های کانون است گفت: دهه کرامت فرصت خوبی برای معرفی شخصیت حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) به عنوان الگوی عفاف به دختران ایران‌زمین است.   

در این جشن که با مولودی‌خوانی و اجرای دکلمه همراه بود، اعضایی که نام مبارک «معصومه» را داشتند کیک تولد این روز را برش زدند و با حضور در کارگاه شیوه‌های بستن شال و روسری و شرکت در مسابقه فرهنگی جمله‌نویسی آن روز را خاطره‌انگیز کردند.

ترشیزی با بیان اینکه برای دهه مبارک کرامت برنامه‌های متنوع زیادی در نظر گرفته شده است، گفت: برپایی نمایشگاه کتاب درباره شخصیت حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و امام رضا(علیه‌السلام)، برگزاری کارگاه سفال با موضوع کتیبه‌سازی از نام مبارک امام رضا(علیه‌السلام)، برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع زیارت، کتابسازی از احادیث رضوی توسط اعضا، طرح صبحانه سالم از دیگر برنامه‌های دهه کرامت می‌باشد.

گفتنی‌است؛ هم‌خوانی صلوات خاصه توسط اعضا، اجرای موسیقی توسط اعضا، برگزاری کارگاه قصه‌گویی و شعرخوانی، نمایش فیلم‌های کودکانه و انیمیشن‌های کانون، کارگاه ساخت کبوتران حرم به صورت اوریگامی و نصب بر روی پانل نماد حرم نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =