ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در دهه کرامت، با اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی، پذیرای اعضای خود هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون به مناسبت دهه کرامت، برنامه‌های متنوعی برای مخاطبین خود اجرا می‌کنند.

مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره دو به همین مناسبت یک جشن کتابخانه‌ای برگزار کرد.

مولودی خوانی، معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)، مسابقه، قصه‌گویی، تقدیر از اعضای برگزیده جشنواره رضوی، اهدای یادبود به همه مهمانان و برگزاری کارگاه‌های ادبی و هنری متناسب با دهه کرامت از برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری آوج به مناسبت دهه کرامت، میزبان بچه‌های روستای «ساغران سفلی» به همراه معلم و مدیر مدرسه‌شان شد.

در این برنامه 9 کودک دختر و پسر همراه با بازدید از مرکز و آشنایی با کانون از فعالیت‌های روخوانی کتاب، مسابقه و قصه‌گویی بهره‌مند شدند.

هم‌چنین در دهه کرامت،نخستین اردوی تابستانی برای 21 عضو دختر مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین برگزار شد.

این اردوی یک روزه به مقصد باغ پردیس (در مسیر منطقه الموت)برگزار شد.

کارگاه ادبی «نامه ای به امام رضا ع»، «کارگاه تکه چسبانی طرح حرم امام رضا ع»، بازی‌های گروهی و محلی و مسابقه از برنامه‌هایی بود که دراین اردو اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری الوند به مناسبت زادروز خجسته امام رضا(ع) یک جشن ویژه برگزار کرد.

در این مراسم، بیش از 100 عضو کودک و نوجوان حضور داشتند.

اجرای نمایش اعضا، مولودی خوانی، سرود،مسابقه، اهدای یادبود به اعضای متولد روز ولادت حضرت امام رضا(ع) و اهدای جایزه به برگزیدگان استانی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) از برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه جشن «خورشید خراسان» رابرای 80 عضو کودک و نوجوان دختر و 40 عضو پسر در دو نوبت برگزارکرد.تلاوت قرآن مجید،شعرخوانی، سرود، نمایش خلاق، نمایش عروسکی، مسابقه ،معرفی وقایع و ایام،قصه گویی،دکلمه خوانی و مولودی خوانی از برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا با دعوت از یک کارشناس مذهبی، مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) را برگزار کرد.

در این مراسم 52 عضو حضور داشتند و برنامه‌های متنوعی مانند سخنرانی مذهبی درباره امام شناسی، مسابقه، شعرخوانی، قصه گویی، اهدای جایزه به اعضای فعال و برگزیده و مولودی خوانی بود.

هم چنین به مناسبت دهه کرامت، اعضا و مربیان مرکز در جشنواره قصه گویی کتابخانه مرکزی شهرستان بویین زهرا شرکت کردند و در یکی از بوستان‌های شهر ایستگاه نقاشی برپا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع نیز جشن «کبوترانه» را در سالن نمایش مجتمع کانون برگزار کرد.در این جشن با حضور بیش از 150 عضو کودک و نوجوان و کارشناسان دفتر استان ، برنامه های متنوعی اجرا شد.

تلاوت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، موسیقی سنتی و پاپ،نمایش طنز اعضا ، نمایش پویانمایی‌های رضوی، مسابقه، اهدای جایزه به برگزیدگان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و مولودی خوانی از برنامه‌های این جشن بود.

مرکز شریفیه هم به مناسبت سال‌روز ولادت حضرت امام رضا(ع)، برای36نفر از اعضا خود جشن « روشنای قلب » را برگزار کرد.تلاوت قرآن، معرفی شخصیت امام رضا (ع) ، هم‌خوانی صلوات خاصه امام رضا (ع )، شعرخوانی اعضا، مولودی خوانی، قصه گویی عضو و مربی، خوانش احادیث امام رضا (ع ) و اجرای مسابقه، ساخت کارت تبریک رضوی و نوشتن نامه برای امام رضا (ع) از برنامه‌های این جشن بود، همچنین در این جشن از اعضا برگزیده در جشنواره رضوی در بخش های کاردستی، تمبرسازی و کارت پستال با اهدا لوح و جایزه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =