برپایی نمایشگاه تصویر گری اشعار رضوی توسط  کودکان و نوجوانان در چهار محال و بختیاری

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد در نمایشگاه تصویر گری با عنوان «مثل طعم زیارت» آثار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و سه شهرکرد همزمان با برگزاری سومین جشنواره تالیف کتاب رضوی تصویر گری های خود از اشعار رضوی را به نمایش گذاشتند.

بر این اساس این نمایشگاه  با هدف رشد زمینه ی هنری در اعضا، آشنایی با شاخصهای تصویرگری، پرورش خلاقیت اعضا و آشنایی اعضا در مراکز کانون با نمونه آثار همدیگر صورت گرفت.

گفتنی است: 30 عضو کودک و نوجوان طی سه ماهه گذشته به خلق آثار هنری با استفاده از اشعار رضوی با مربی گری اشرف کلاهی مربی هنری مراکز فرهنگی هنری کانون پرداختند و ماحصل این تلاشها را در قالب نمایشگاهی با عنوان «مثل طعم زیارت» جهت بازدید عموم در سومین جشنواره تولید کتاب رضوی در شهرکرد به نمایش گذاشتند.

در این میان 4 عضو کودک از مرکز فراگیر شهرکرد نیز در این نمایشگاه آثار هنری خود را به نمایش گذاشتند.

علیرضا کریم دادیان معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) مدیران کل و مسئولان استانی از جمله افراد حاضر در این افتتاحیه بودند.

این نمایشگاه از 26 تیرماه آغاز به کار کرده و قرار است به مدت یک هفته پذیرای عموم مردم در نگارخانه اداره کل ارشاد و اسلامی استان واقع در خیابان کاشانی باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =